جامعه

اتخاذ رویکرد انسان‌مدارانه برای بهبود محیط زیست شهری

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بر اهمیت و لزوم اتخاذ و اجرای سیاست هایی از جمله استفاده از روش های حمل و نقل پاک، کاهش مخاطرات زیست محیطی، تمرکز بر کاهش آلودگی هوا و تسهیل تردد شهروندان در کلانشهر تهران تاکید کرد. با هدف حفظ و بهبود محیط زیست شهری.

به گزارش تیتر اول، محمدمهدی میرزایی قمی وی افزود: برای این منظور برنامه های نرم افزاری مکمل فعالیت های سخت افزاری از جمله فعالیت های آموزشی، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است. برپایی نمایشگاه های تخصصی و عمومی نیز یکی از راه های آشنایی مردم با تاثیرات و نتایج مثبت اقدامات زیست محیطی است.

وی با اشاره به اینکه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نمایشگاه «حمل و نقل پاک شهری» را اواخر هفته جاری برگزار می کند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی با وسایل نقلیه پاک شهری مانند دوچرخه و اسکوتر برقی است. ، موتورسیکلت های برقی و وسایل نقلیه الکتریکی و سیاست هایی برای افزایش استفاده و توسعه آنها در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران؛ نمایشگاه حمل و نقل پاک با حضور شرکت ها و موسسات تحقیقاتی فعال در زمینه تولید و واردات خودروهای پاک و همچنین استارت آپ های حمل و نقل عمومی پاک و هوشمند و صنایع وابسته، 26 تا 27 بهمن ماه در محل شهرداری تهران برگزار شد. نمایشگاه دائمی در بوستان. گفتگو برای عموم شهروندان و علاقه مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا