استان ها

اتخاذ تدابیر لازم برای مواجهه با کرونای هندی در استان کرمان

تیتر اول / کرمن ها استاندار کرمان گفت که طی جلسه ای با مسئولان سطح اول استان اقدامات لازم برای مبارزه با ویروس کرونوئید هند انجام شده است.

دکتر علی زینی وند به جلسه کمیته امنیتی و انضباطی در مقر کرونا کرونا گفت: “ممکن است اولین تمرکز باشد و ما تقریباً تصور می کنیم ویروس قطعاً وارد خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس علاوه بر جلسات منظم مدیریت تاج که در استان داریم امروز جلسه ای با بالاترین مقامات استان تشکیل و اقدامات لازم انجام شد.

استاندار کرمان اعلام کرد که در دو جنبه گسترش آماده سازی و بازیابی مراکز درمانی و افزایش تخت های بیمارستانی ، برخی از بیمارستانهای مراکز نظامی و پلیس آمادگی کامل دارند و بسیج و سپاه آمادگی و تجهیزات خود را از جمله طرفداران اعلام کردند. ، بستر ، اکسیژن و کپسول اکسیژن متحرک ، اقدامات انجام شده را در نظر گرفتیم.

به گزارش تیتر اول و به نقل از روابط عمومی در استان کرمان ، وی همچنین با اشاره به کنترل ورود استان کرمان از استان های سیستان و بهلهستان و از مرز اتباع خارجی گفت: همچنین طرح بازداشت اتباع خارجی ، که جد مجبور به پیروی از آنها شد و از ورود اتباع خارجی به استان جلوگیری کرد.

“تصمیم گرفته شده است مسافرانی که ممکن است از پاکستان وارد این استان شده باشند بررسی شوند و البته ورود آنها در حال حاضر ممنوع است و کسانی که قبلا وارد شده اند بررسی می شوند و ما در چنین مواردی مکانی برای قرنطینه آماده کرده ایم.” . و آزمایش ویروس هندی مثبت بود تا فوراً استان را قرنطینه کند و از گردش بیشتر در استان و کشور جلوگیری کند.

در پایان استاندار کرمان اعلام کرد: در هر صورت آمادگی کامل داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا