استان ها

کرونای انگلیسی به قزوین رسید/ بازگشت محدودیت ها در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ پیمسن نامدار در این باره اظهار داشت: متأسفانه امروز تاج انگلیس به قزوین رسید و مقتول را گرفت.

وی اظهار داشت: مرد 48 ساله ای از حبشه بر اثر تاج انگلیس (بر اثر جهش) درگذشت.

نجار افزود: نتایج آزمایش برخی از اعضای خانواده این فرد مثبت بود اما بدون علامت است و هم اکنون در قرنطینه است.

وی افزود: با مشاهده این مورد از بیماری یینگ ، ما زنگ خطر را به صدا درآورده ایم و باید محدودیت ها را سریعاً اعمال کنیم تا شاهد این نباشیم که افراد بیشتری به این نوع ویروس ها مبتلا می شوند.

معروف +11

نجار یادآور شد که احتمال شیوع ویروس کرون در استان وجود دارد ، شدت بیماری زیاد است و لازم است مراقبت ها به طور چشمگیری افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کازوین تصریح کرد: با پرونده بیمار متوفی ، از فردا تالارهای عروسی ، مراسم خاکسپاری و امامزاده ها تعطیل است.

نجار گفت: تا زمانی که اعلام نکنیم نماز جمعه در همه مناطق استان اقامه نمی شود.

رئیس دانشگاه پزشکی کازوین هشدار داد: متأسفانه حضور مردم در مکان های شلوغ ، بازارها و معابر عادی شده است و این وضعیت نگران کننده است و انتظار داریم شهروندان ویروس را جدی بگیرند و به پروتکل ها پایبند باشند.

وی اظهار داشت: در صورت افزایش بیماری در استان ، محدودیت ها و ممنوعیت ها به طور کامل برقرار شده و مدیریت آن دشوار خواهد بود ، بنابراین امیدواریم خانواده ها از خود و فرزندان مراقبت کرده و از مراجعه به مراکز پرجمعیت و منزوی پرهیز کنند.

دکمه بازگشت به بالا