استان ها

آمادگی مراکز خرید برای تحویل محصول گندم تولیدی کشاورزان زنجانی

تیتر اول / زنجان مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: خرید گندم خانه در سال جاری فقط توسط مراکز خرید تحت کنترل دولت و دارای مجوز رسمی و معتبر از سوی اداره کل استان دانه و خدمات تجاری انجام می شود.

عبدالله جعفری در گفت و گو با تیتر اول ، در مورد خرید گندم در استان زنجان اظهار داشت: سوپر مارکت ها تحت نظارت دولت در کلیه نقاط استان آماده تهیه گندم تولید شده توسط کشاورزان زنجان هستند که در صورت بروز هرگونه شکایت یا مشکلی می توانند از یک نماینده سازمان شکایت کنند. جهاد کشاورزی الکترونیک و نماینده اداره کل دانه و خدمات بازرگانی استان واقع در مراکز خرید یا تولید مراکز جهاد کشاورزی و جهاد کشاورزی برای اعلام نیاز به پیگیری.

وی افزود: از کشاورزان زنجانی می خواهیم گندم تولید شده را فقط در مراکز تحت کنترل دولت تأمین کنند و از حضور و عملکرد واسطه ها ، دلالان و مراکز خرید و فروش گندم بدون مجوز از اداره کل دانه و خدمات بازرگانی گندم به پلیس اطلاع دهند و جهاد کشاورزی شهری را بررسی و بررسی کنند. .

این مقام مسئول با بیان اینکه خرید گندم خانه در سال جاری فقط توسط مراکز خرید تحت کنترل دولت و دارای مجوز رسمی و معتبر از سوی اداره کل غلات و خدمات تجاری انجام خواهد شد ، تصریح کرد: لازم به ذکر است که افراد و اماکن دیگر ممنوع است. متخلفین مطابق قانون تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه صادرات هر مقدار گندم از استان در سال جاری علاوه بر برگه و اسناد مورد نیاز مطابق آیین نامه ، به یک مرخصی رسمی از اداره کل دانه و خدمات بازرگانی نیاز دارد. وی ادامه داد: مراکز زراعت بذر و گندم فقط با مجوز سازمان جهاد کشاورزی استان قابل کار هستند.

جعفری اظهار داشت: مراکز مجاز خزر فقط می توانند در مقابل کف آفتاب فعالیت کنند و هیچ خرید و فروش انبار گندم در این مراکز مجاز نیست و با متخلفین طبق مقررات برخورد می شود. سوپر مارکت ها باید اطمینان حاصل کنند که این مرکز دارای مجوز و مجوز توسط اداره کل استان برای غلات و خدمات بازرگانی استان بوده و سپس به تحویل گندم ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه گندم فاقد آفات و آلاینده ها و ناخالصی ها (نی ، خاک ، سنگ و غیره) است ، گفت: به کشاورزانی که گندم خود را در مراکز خرید دولتی کنترل کرده اند اولویت تأمین و تهیه گیاهان ، کودهای شیمیایی ، سموم دفع آفات ، بذر و غیره را در اولویت قرار دهند. ) به جایزه پاکیزگی تعلق می گیرد و با جایگزینی چشمه غربال 1،7 در 20 میلی متر ، کنترل مناسب و برداشت آفات و استفاده از برداشت های مناسب ، مزایای کشاورزان کارآمد افزایش می یابد. خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا