استان ها

مدیرکل انتقال خون کرمان خبر داد: آمادگی مراکز خون‌گیری در روزهای منتهی به تاسوعا و عاشورا

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ ایرج شکوهی مدیر کل انتقال خون استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت: مراکز اهدای خون در سراسر استان مانند هر سال پذیرای اهداکنندگان کرمان هستند. روزهای تاسوعا و عاشورا.

وی بیان کرد: پایگاه مرکزی واقع در بلوار 22 بهمن در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 8:30 الی 14:30، تیم سیار اهدای خون واقع در زنگی آباد کرمان در روز عاشورای حسینی از ساعت 8: از ساعت 30 الی 15 و پایگاه های اهدای خون در شهرهای رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم نیز در دو روز در تاسوعا و عاشورای حسینی از ساعت 8:30 الی 14 آماده خدمت رسانی به خیرین محترم می باشد. .

وی با فراخوان عزاداران حسینی به اهدای خون و پیوستن به ستاد ایثار حسینی، اهدای خون آگاهانه از روز اول محرم الحرام آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: رعایت تمامی قوانین و دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از وقوع این بیماری است. گسترش بیماری کرونا در مراکز اهدای خون کلیه استان مصلطه و سایر استان های عزیز می توانند جهت اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با در دست داشتن اصل کارت ملی به مراکز استان ها مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: نیاز به خون و فرآورده های خونی مختص زمان خاصی نیست، بلکه یک نیاز همیشگی است، لذا از مردم عزیز خواست بیماران نیازمند خون را فراموش نکنند و با اهدای خون آنها احیا کنند. زمزمه های زندگی دل بیماران را روان می کنند.

دکمه بازگشت به بالا