استان ها

رفع تصرف ۳۵۰ هزار متر مربع از اراضی بستر ۲۵ ساله رودخانه سفید رود

به گفته وحید خرمی ، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلنا ، تیتر اول از گیلان ، گزارش داد که عملیات حذف تصرف بستر رودخانه کفیدرود 25 ساله در آستانه اشرفیه توسط خبرگزاری منطقه ای گیلانا برای حفاظت از منابع آب و جلب حضور سازمان های اجرای قانون انجام شده است. اب.

وی توضیح داد: دو قطعه زمین به مساحت 35 هکتار ، یک پرونده با 20 هکتار در روستای کیسوما بیش از چهارده و پرونده دوم – 15 هکتار در روستای کینشاه آستانه اشرفیه ، با پیگیری قانونی منابع آب شهر آستانه اشرفیه ، منجر به صدور حکم نهایی شد. بازداشت توسط دادگاه شهرستان برداشته شد.

مهندس خرمی افزود: اشغالگران اقدام به حصاركشی غیرقانونی حصاركشی و فروش اموال خارجی كرده اند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با تشکر از قوه قضاییه و مقامات انتظامی گفت: موفقیت در گرو سرعت و صحت دادرسی و همکاری عوامل انتظامی است و قطعاً بدون هماهنگی و همکاری دستگاه های فوق این امر امکان پذیر است. این امکان ندارد.

وی تأکید کرد که برای حفظ حقوق بیت المال ، این شرکت هیچ تلاشی اضافی نمی کند و با سودجویانی که قصد دارند انفال و خزانه داری را از طریق قانونی تصرف کنند ، برخورد خواهد کرد.

مجید تاج الدینی دادستان شهر آستانه اشرف در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگاران گفت که طبق ماده 2 (4) قانون توزیع عادلانه آب ، هرگونه تخلف با قاطعیت حل و فصل می شود. 35 هکتار از اراضی دولتی در بستر رودخانه سفید رود کشف و به این اداره تحویل داده شد.

وی با تأکید بر اینکه دادستانی ، به عنوان دادستان طبق قانون ، اجازه سودآوری و غارت اموال دولتی را نمی دهد ، افزود: حفاظت از بیت المال و ثروت خط قرمز نهادهای دولتی است.

دادستان آستانه اشرف تأکید کرد که هیچ رویکردی در برخورد با سارقین اموال دولتی در نظر گرفته نمی شود: “اقدام قاطع علیه مجرمان در هر کجا که باشند به یک اولویت اصلی در مبارزه با سودآوری تبدیل شده است.”

دانلود

دکمه بازگشت به بالا