اقتصادی

کاسه صبر آذرابی ها لبریز شد/تجمع اعتراضی کارگران مقابل کارخانه

تیتر اول/ مرکز رئیس شورای اسلامی کار شرکت آذرآب گفت: کارگران این شرکت از صبح امروز برای رفع مشکلات کارخانه دست به اعتراض زدند.

داوود عسگری در گفت وگو با تیتر اول، با اشاره به اعتراض امروز کارگران، اظهار کرد: تلاش های زیادی برای کنترل کارگران انجام شده است اما متاسفانه عمق مشکلات به حدی است که مقابله برای آنها سخت شده است.

وی افزود: خواسته اصلی کارگران در اعتراضات خود تعیین تکلیف سهامدار شرکت است، آذرآب باید به دولت برگردد چرا که همه پیمانکاران ما دولتی هستند و خصوصی بودن آذرآب درست نیست.

عسگری افزود: خصوصی سازی آذرآب تاکنون موفقیت آمیز نبوده و کارگران در یک سال گذشته عملاً بیکار بوده اند و امروز حتی یک کیلوگرم نیروی کار در خط تولید وجود ندارد و حمایت و عدم رعایت شرایط آذرب منجر خواهد شد. به تجمعات و اعتراضات کارگری بیشتر.

به گزارش تیتر اول؛ پیش از این، دو گزارش «صدای سقوط در آذربایجان» در 16 فوریه 2014، و «داستان آذرب داستان زندگی و مرگ است؛ نه قراردادی، نه پولی» در 20 آوریل 1414، شرح داده شده است. چالش ها و مسائل. و الزامات کارگران رئیس شورای کار در این گزارش ها احتمال تجمعات کارگری امروز را نیز پیش بینی کرد و کارگران می گویند نسبت به بی توجهی این مجتمع صنعتی در کشور اعتراض کرده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا