اقتصادی

آخرین تغییرات سهمیه بنزین وانت‌بارها اعلام شد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آخرین تغییرات در سهمیه بنزین و کامیون را اعلام کرد.

به گزارش تیتر اول ، طبق آخرین مصوبات کارگروه مدیریت سوخت ، آخرین تغییرات در سهمیه بارهای قابل اشتعال بنزین و بنزین (کم مصرف و زیاد) به شرح زیر است: (اعتبار ریالی به کارت اعضای شبکه شتاب اعطا می شود) .

کل سهمیه اختصاص داده شده بر اساس دو سهمیه ذکر شده در بند 1 به خدمات حمل و نقل عمومی ارائه شده توسط مقامات اختصاص می یابد (سازمان دولت محلی و امور روستایی ، سازمان راه ها و حمل و نقل و وزارت صمت مصوب وزارت امور خارجه داخلی). ) یک ون تک سوز با تک مشعل از 120 تا 400 لیتر و یک ون تک سوز با یک مشعل از 200 تا 600 لیتر متناسب با عملکرد خودرو است.

یک کارت هوشمند سوختی یکنواخت و یکنواخت در ابتدای هر ماه به صورت موجودی کمک هزینه های اختصاص یافته به همه مینی بوس ها ، اعم از خدمات عمومی یا جداگانه استفاده می شود. بدیهی است ، ون هایی که در بخش دولتی فعالیت می کنند سهمیه ای متناسب با عملکرد خود ، به صورت سهمیه اعتباری دارای کارت بانکی دریافت می کنند.

با در نظر گرفتن رویکرد کارگروه مدیریت سوخت به توزیع عادلانه سوختهای یارانه ای در خدمات عمومی ، به ویژه وانت ها و برای حمایت از شرکت های خدمات عمومی ، از ابتدای مارس سال جاری از 250 به 200 لیتر تغییر یافته است. محدودیت پرداخت فعلی ناوگان سازمان یافته به صورت سهمیه اعتباری (روی کارت بانکی مالک یا نماینده قانونی وی) و کاهش سهمیه انجام نمی شود. درخواست برای

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا