فرهنگ و هنر

اعلام شرایط ثبت‌نام آزمون دکتری دانشگاه معارف/اختصاص سهمیه مازاد به مربیان دانشگاه‌ها

دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد که در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1401 (بهمن 1301) با کنکور ویژه خواهران و برادران (به ویژه طلاب حوزه علمیه) در مقطع دکتری دانشجو می پذیرد که حدوداً 10 درصد از دانشجویان را به خود اختصاص می دهد. سهمیه اضافی برای مدرسان دانشگاه

به گزارش تیتر اول، دانشگاه معارف اسلامی که با نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های 1401-1401 همراه است. در نیمسال دوم سال تحصیلی (بهمن 1401) با کنکور ویژه دانشجویان دکتری و برادران (خصوصاً دانشجویان سمینار) در دوره روزانه. (تحصیل رایگان) دانشجو پذیرفته شد.

متقاضیان فوق می بایست حداکثر تا تاریخ 13 تیرماه 1401 جهت ثبت نام اینترنتی به سامانه پذیرش دانشگاه معارف اسلامی در پورتال دانشگاه www.maaref.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند.

داوطلبان در هنگام ثبت نام فقط می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده یا ویرایش کنند و ارائه مدارک پس از قبولی در کنکور الزامی است و ثبت نام در زمان ثبت نام از داوطلب اخذ نمی شود.

کارت ورود به جلسه ویژه کنکور دانشگاه معارف اسلامی در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه 19، 20 و 20 آنلاین 1401 به صورت اینترنتی توزیع می شود و آزمون در روز جمعه 21 آنلاین ماه 1401 برگزار می شود.

محل برگزاری آزمون ورودی ویژه مقطع دکتری دانشگاه معارف اسلامی در کما می باشد که آدرس دقیق آن در روز صدور کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

متقاضیان ثبت نام در این آزمون می بایست در قسمت خرید کارت به مبلغ 100000 ریال معادل یکصد هزار تومان به شماره سریال 12 کاراکتر آزمون ثبت نام دریافت کنند.

به داوطلبان توصیه می شود پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در کنکور اختصاصی 1401 ثبت نام خود را انجام دهند و برای ثبت نام در این آزمون اطلاعات لازم در 5 مرحله به دست می آید که هر یک به اختصار در دفترچه راهنما توضیح داده شده است.

دانشگاه معارف اسلامی تاکید کرد؛ در صورت مغایرت با مدارک داوطلب در موارد ذکر شده در فرم درخواست، در صورت قبولی در آزمون، پذیرش وی به منزله انصراف تلقی می شود و داوطلب به ادامه تحصیل ادامه می دهد و نمی شود. اعتراض در این زمینه

پذیرفته شدگان پس از قبولی در مرحله اول (آزمون کتبی) چندین برابر بیشتر به مرحله دوم (مصاحبه شفاهی) دعوت خواهند شد. پذیرش نهایی به حد نصاب لازم برای آزمون کتبی و مصاحبه شفاهی بستگی دارد.

متقاضیان سهمیه ایثارگران و رزمندگان باید بر اساس آیین نامه دفترچه آزمون دکتری دولتی ۱۴۰۱ سازمان سنجش آموزش کشور عمل کرده و واجد شرایط باشند.

داوطلبان متقاضی سهمیه رزمندگان در صورت عدم بارگذاری گواهینامه مربوطه (با رعایت شرایط مناسب) هنگام ثبت نام اینترنتی و عدم وجود اعتراض، وارد سهمیه آزاد خواهند شد.

حدود 10 درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت (حداقل یک نفر) مدرس تمام وقت یا آزمایشی در کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (دولتی و غیردولتی) و دانشگاه آزاد اسلامی به شرط کسب حداقل 80% آخرین داوطلب آزاد تعلق می گیرد و فرصت ارائه مدرک مربوط به سهمیه هیات علمی فقط تا پایان مهلت ثبت نام آزمون و از طریق سامانه پذیرش می باشد.

پذیرفته شدگان سهمیه مربیگری صرفاً با موافقت دانشگاه مجاز به ثبت نام و تحصیل بوده و مشمول قوانین جاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و برای پرداخت شهریه قراردادی خواهند داشت. در صورت عدم تحقق موارد فوق از ثبت نام و آموزش خودداری می کنند.

دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد؛ هیچ تعهدی برای تامین خوابگاه برای دانشجویان وجود ندارد. بدیهی است دانشگاه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا برای تمامی دانشجویان دکتری خوابگاه فراهم کند تا بتوانند از خوابگاه استفاده کنند.

این آزمون به صورت تستی گرفته می شود و نتیجه منفی دارد و دانشگاه دولتی معارف اسلامی می باشد و دانشجویان نیازی به پرداخت هزینه روزانه ندارند.

ظرفیت پذیرش در هر رشته نیز با مجوز دفتر توسعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا