ورزش و نشاط

نعمتی: بدون توجه به اخبار ناامید کننده برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهم کرد

تیم ملی بازآفرینی بانوان گفت: اگرچه وضعیت مسابقات سال آینده به دلیل تاجگذاری نامشخص است ، اما بدون توجه به هر خبر ناامیدکننده ای سعی در کسب سهمیه المپیک خواهم داشت.

به گزارش تیتر اول ، زهرا نعمتی درباره انتقال به مسابقات بین المللی امارات متحده عربی اظهار داشت: این مسابقات برای افراد معلول در دبی برگزار می شود ، من با حمایت فدراسیون تیراندازی با کمان و کمیته ملی پارالمپیک در ماه مارس به امارات سفر خواهم کرد. “
وی در پاسخ به این سال که چه برنامه هایی برای بهبود آمادگی شما برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک در نظر گرفته شده است ، گفت: برنامه ریزی توسط فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک به گونه ای است که از نظر آمادگی جسمانی ، حضور موفقیت آمیز در مراحل پایانی مقدماتی مسابقه برگزار خواهد شد. “

نعمتی افزود: اگرچه مشخص نیست این مسابقات سال آینده برگزار می شود یا خیر ، با توجه به شرایط کرونا ، امیدم را از دست نخواهم داد و تمام اخبار احتمالی در مورد لغو مسابقات را نادیده می گیرم و به آن توجه خواهم کرد. تمرکز بر 100٪ رقابت.

وی در پایان افزود: تلاش من و سایر تفنگداران این است که حداکثر عملکرد خود را در مسابقات پیش رو نشان دهیم تا به خوبی ها در مسابقات مقدماتی المپیک پی ببریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا