«یار روزهای سخت در کنار مردم سی‌سخت»

تیتر اول / بوشرا دبیر انجمن پیشگامان انرژی و توسعه بوچر از جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیرخواه در استان بوش به قربانیان زلزله سیساختا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

حمیدرز رنود صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشر اظهار داشت: زمین لرزه سیساختا که مشکلات بزرگی را برای مردم این قسمت از کشورمان ایجاد کرده است ، نیاز به کمک فوری و ضروری به مردم زلزله زده را دو چندان کرده است.

وی افزود: ویرانی گسترده همراه با نقاط سرد شدید این فصل در منطقه سرد شتا باعث شده است که ما با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و همچنین بخش کوچکی از آسایش بازماندگان. “

دبیر انجمن بوچر پیشگامان انرژی و توسعه گفت: با نظر هیئت مدیره انجمن بوچر پیشگامان توسعه و انرژی و “مشکل یک دوست دشوار” ، تحرکی برای تحقق راه اندازی شده است. ماموریت مرکز

رنود یادآور شد: تحقیقات اولیه نشان می دهد که این اسکن با موفقیت در اعضای انجمن ، مدیران و خانواده های آنها در شرکت های منطقه پارک های جنوبی از جمله سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ، شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و شورای راهبردی پتروشیمی موفقیت آمیز بوده است .

دبیر انجمن پیشگامان انرژی و توسعه بوچر با اصرار مردم به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی گفت: برای تسهیل و تسریع در تهیه و انتقال نیازهای سخت کوش ، تصمیم گرفته شد از شماره کارت 5894637000092798 که متعلق به آن است استفاده شود به انجمن حامیان انرژی و توسعه بوچر. وجه نقد تأمین می شود و کمک های غیر نقدی هم از مجموعه درهای ورودی شهر توحید و هم از ساختمان دفتر شهر شهید تندگویان در شهر جم جمع آوری می شود.

رنود ادامه داد: خیرین نیکوکاری در مورد مشارکت در جنبش “روزهای سخت دوست با مردم سی سخت” را می توان با شماره 091223201145 تماس گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا