استان ها

تجلیل دبیر انجمن مردم‌ نهاد سفیران جوان زندگی از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران

همانطور که توسط آژانس تیتر اول از استان تهران گزارش شده است ؛ محمد گل محمدی دبیر انجمن سفیران جوان استان تهران به همراه هادی بلالی نایب رئیس انجمن با تشکر از رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و سید هاشم حسینی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران او را تحسین کرد.

دبیر انجمن سفیران جوان در این باره گفت: با تبریک هفته دولت به همه مسئولان دولتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تشكر از زحمات و حمایت های مدیركل ورزش و جوانان استان تهران را ضروری دانستم و از جوانان به ویژه ادای احترام می كنم سازمان های غیر دولتی. به همین منظور ، وی به همراه آقای هادی بلالی ، نایب رئیس انجمن سفیران جوان مادام العمر در دفتر مدیر کل حضور داشتند. ما با اهدا pla لوح و كتاب ارزشمندي در زمينه روانشناسي ، نظريه انتخاب ، كه آن هم هداياي فرهنگ بود ، مورد تقدير قرار گرفتيم.

وی افزود: امیدوارم مسئولان و دولتمردان ما جوانان م faithfulمن به معنای واقعی کلمه و یاوران جدید باشند و از مقاماتی الگو بگیرند که این مهم را جدی می گیرند و از پتانسیل جوانان برای ارتقا کشور عزیزمان ایران استفاده می کنند.

گل محمدی در پایان گفت: از خداوند متعال صمیمانه دعا می كنم كه همه دولتهای آن مردمی كه در خط مقدم زندگی خود واقعاً به مردم خدمت می كنند و با پیشرفت و موفقیت روزافزون و زندگی با عزت برای پیشرفت كشور گرانقدر من ایران تلاش می كنند.

شایان ذکر است که متن لوح تقدیر شده به مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شرح زیر است:

جناب آقای رضا گل محمدی

مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تهران

سلام

هفته دولت فرصتی برای بررسی منابع گرانبهای دولت شهید راجه و باهنرا و تلاش برای یک گروه عدالت محور ، مصمم و مذهبی با خدمات اصیل به مردم است. شهیدان راجاجا و باهنر توانستند به مردم عشق و ایمان بیاورند و خدمات ارزنده ای به همه مردم ، به ویژه فقرا ارائه دهند.

درس بزرگی که این شهدای بزرگوار به تاریخ و مردم آموختند این بود که دولت مردان اسلامی ایران هرگز از مردم دور نبودند و همیشه در کنار مردم بودند. بی تردید وحدت مردم و دولت اسلامی موجب پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی خواهد شد و از این نظر چقدر خوب است که دولت ، مردان و بندگان شهادت والای خود را برای ساختن ایران آباد و آزاد فراهم کنند.

هفته دولت ، بزرگداشت افراد شایسته ، با هدف خدمت به مردم و لذت بردن از خداوند است ، تمام تلاش آنها گره گشایی از زندگی بشر ، حل مشکلات و ایجاد صلح در جامعه است. از آنجا که کارگزاران و کارمندان هر کشور نقش مهمی در شکوفایی و پیشرفت آن کشور دارند ، برای آنها مفید است که در هر مرحله با رشد علمی علمی به رشد و توسعه علمی دست یابند ، و همانطور که امام علی (ع) می فرماید: “تجهیزات را با درک” و “تجهیز کنید” عمل پاک هرگز بدون دانش مناسب حاصل نمی شود »خود را به یک سپر دانش مدرن مجهز می کند.

بدون شک ، برای ارتقا promote نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، سازمان های غیردولتی جوانان در سراسر کشور به عنوان بازوی محکم با دولت برای خدمت بهتر به مردم همکاری می کنند و تمام تلاش خود را برای پیشرفت کشور و رفاه جوانان منطقه انجام می دهند. گرفت.

در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راجا و باهنر ، هفته دولت را به همه کارمندان دولت ، به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ، رضام گل محمدی ، که همیشه از سازمان های غیردولتی جوانان حمایت می کند و آنها را به اهداف بزرگ هدایت می کند ، تعمیم می دهم. آنها همراه هستند ، تبریک می گویم.

محمد گل محمدی

دبیر انجمن غیردولتی سفیران زندگی جوان

4444

66666

دکمه بازگشت به بالا