عمومی

اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور دیهوک-راور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد آخوندی صبح سه شنبه در بازدید از پروژه روکش آسفالت گرم محور دیهوک- راور، بیان کرد: در راستای افزایش ارتقا ایمنی محورهای مواصلاتی بخش دیهوک، ارتقا ایمنی محورها و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای، پروژه ارتقای روکش آسفالت گرم محور دیهوک – راور به طول هفت کیلومتر عملیاتی شد.

وی افزود: این پروژه از محدوده کیلومتر ۳۰ در محور دیهوک – راور در مسیر باند برگشت شروع شده و تا محدوده کیلومتر ۴۰ این محور انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک با بیان اینکه راه‌های شریانی این بخش دارای اولویت برای بهسازی آسفالت و افزایش سطح ایمنی است، گفت: با توجه به اینکه اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بارهای ترانزیتی و مسیر تردد مسافران و زائرین استان‌های جنوبی کشور به مشهد مقدس است، از بار ترافیکی نسبتاً بالایی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را جهت تأمین آرامش و برقراری ایمنی لازم برای کاربران جاده‌ای به کار گرفته ایم.

آخوندی ادامه داد: از ابتدای سال جاری اقدامات قابل توجهی برای روکش آسفالت محور دیهوک – راور در بخش وسیع دیهوک انجام شده است.

وی افزود: اجرای روکش آسفالت حفاظتی در محور دیهوک – راور به طول تقریبی ۴۰ کیلومتر انواع روکش آسفالت و انجام خط کشی محورهای حوزه استحفاظی به طول ۱۳۵ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا