اقتصادی

تسلیت جمعی از مسئولان نفتی و اقتصادی در پی درگذشت خبرنگاران تیتر اول و ایرنا

در گزارش های جداگانه ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و مدیر عامل آزمایشگاه فنی و مکانیکی خاک درگذشت خبرنگاران تیتر اول و ایرنا در حادثه واژگونی اتوبوس در ارومیه را تسلیت گفتند.

به گزارش تیتر اول ، پیام تسلیت رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده به شرح زیر است:

“آنا الله و آنا اله راجعون ؛ مرگ دلخراش دو روزنامه نگار جوان ، خانم ریحانه یاسینی و خانم مهشاد کریمی ، که کار جوانی و زندگی جوانی خود را صرف آگاهی و انتشار فرهنگ حفاظت از محیط زیست و آگاهی در این زمینه کردند ، بسیار ابراز تاسف و تحت تاثیر قرار.

این ضایعه را به جامعه خبری ملی ، به ویژه خبرنگاران محیط زیست ، همکاران عزیز آنها در خبرگزاری های تیتر اول و ایرنا ، و به ویژه خدمت خانواده های معزز تسلیت عرض می کنم. “از بازماندگان صبر و اجر می خواهم.”

مسعود کرباسین همچنین در گزارش خود گفت: “آقای مهریجو ، مشاور محترم مسئولیت اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ، خبر غم انگیز درگذشت دو روزنامه نگار و اصحاب رسانه ناشی از ناراحتی اعضای سازمان عمومی ، همکاران رسانه ای من و خودم.

از این طریق با تسلیت به خانواده این عزیزان ، درگذشت خانم ریحانه سادات یاسینی همسر جنابعالی را تسلیت عرض نموده و برای شما صبر و شکیبایی آرزومندم تا این غم سخت را برای هر دو تحمل کنید و دیگران. خانواده دردمند ، از طرف خداوند متعال.

“علاوه بر این ، درگذشت دلخراش این دو زن تأثیرگذار در زمینه اخبار را به همکاران مظلوم خود در خبرگزاری های سنگین ایرنا و https://www.isna.ir/news/1400040302339/ تیتر اول تسلیت می گویم.”

مجید کیانپور ، مدیر اجرایی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، نیز درگذشت روزنامه نگاران کشته شده در حادثه واژگونی اتوبوس نقده را تسلیت گفت.

متن گزارش این مقام به شرح زیر است:

“و شکیبایی که اگر به آنها مبتلا شود ، می گوید:” خداوند و من نزد آنها بازخواهیم گشت. “

خبر سرنگونی یک اتوبوس روزنامه نگار در استان آذربایجان غربی و کشته شدن دو فعال خبر و اطلاع رسانی در خبرگزاری های تیتر اول و ایرنا باعث تأسف و تأثر همه افراد اختصاص یافته به خانواده بزرگ و تأثیرگذار خبر و رسانه شد.

به نمایندگی از همکارانم در شرکت راه و خاک و شرکت آزمایشگاه فنی وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور ، ضمن بخشش این خسارت دردناک ، از خداوند متعال برای درگذشتگان و همه بازماندگان و این همکاران عزیز و صبر رسانه ای و دیگران صبر جمیل دارم ” من می خواهم فوراً قربانیان این فاجعه را در صورت تصادف بهبود ببخشم “.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا