حوادث

توزیع بیش از ۱۶۰۰ چادر در میان زلزله‌زدگان جنوب کشور

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه اسکان اضطراری زلزله زدگان هرمزگانو آغاز شده است، از توزیع و ساخت هزار و 635 چادر در شهرهای مختلف استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش تیتر اول، کریم همتی در خصوص اقلام توزیع شده و خدمات ارائه شده به آسیب دیدگان زلزله هرمزگانی گفت: توافق برای تجهیز اماکن عمومی و ورزشگاه ها برای اسکان اضطراری با مدیریت بحران استانداری اولین گام در راستای اسکان اضطراری روز گذشته بود.

وی افزود: آغاز توزیع اشیاء زیستی برای اسکان اضطراری خانوارهای روستایی و استقرار خانوار در اماکن عمومی در اماکن عمومی با استفاده از نیروهای هلال احمر ادامه دارد و تلاش می شود تا تمامی زلزله زدگان تحت پوشش قرار گیرند. “

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: توزیع بسته های غذایی بین حادثه دیدگان از صبح امروز آغاز شد و تاکنون 112 قلم مواد غذایی به مدت 72 ساعت در اختیار خانواده ها قرار گرفته است و توزیع این بسته های غذایی همچنان ادامه دارد.

همتی ادامه داد: چادر و بسته های غذایی در گیشان غربی، آب آب، شیرینو زورتو و پایی، چلو، گوره، قطب آباد، قره چاه، سرزه، رضوان، فین، رودسور، چاه کل، دره گز و بندرعباس توزیع می شود. مکان های دیگری نیز بسته های غذایی و اسکان اضطراری تعیین شده و تمامی نیازهای آنها برطرف خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر درباره اسکان اضطراری زلزله زدگان هرمزگانی توضیح داد: تا ظهر روز دوشنبه یک هزار و 635 چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده است که از این تعداد 222 چادر در مکان های امن برای استفاده اهالی مستقر شده است. . روزهای بعد را می توان در آرامش کامل سپری کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا