اختصاص تخفیف خوش‌حسابی برای کیوسک‌داران تهرانی

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تخفیف منطقی صاحبان کیوسک هایی که تا پایان سال تسویه حساب می کنند ، خبر داد.

به گزارش تیتر اول ، سید علی مفاخریان در جلسه با اتحادیه مغازه داران گفت: شورای شهر اجاره کیوسک گل و مطبوعات در پایتخت را در سال 1999 تصویب کرد اما سال گذشته اجاره را با نرخ مصوب قدیمی و با هزینه ای که گرفتیم اجاره دادیم.

وی افزود: “ما متولی شهرداری هستیم كه تصمیمات شورای شهر ، فرماندار و شورای تأمین استاندار را اجرا می كنیم و شركت برگزاركننده ، علیرغم اعلام صریح تصویب اجاره کیوسك ، دو مهلت شش ماهه تعیین كرده است. برای ثبت اعتراضات به اتحادیه ها. “

مفاهریان با اشاره به اینکه شورای بازرسی کل کشور در حال حاضر مصوبه را با جدیت بیشتری اجرا می کند ، گفت: قرارها و قرارهای جدید با صاحبان کیوسک ها منعقد می شود.

وی ادامه داد: کیوسک دارانی که تا پایان سال معوقه دارند می توانند به عنوان تخفیف مناسب از مبلغ کل اجاره مصوب معاف شوند.

مدیرعامل این شرکت که صنعت و مشاغل را سازماندهی می کند ، با تأکید بر لزوم حمایت از کیوسک های گل در تهران گفت: “افزایش تعداد کیوسک های گل می تواند به بهبود فضا و شکل ظاهری شهر کمک کند ، اما سال گذشته بیماری عروق کرونا ویروس قلب به کلاس. “زمان آن فرا رسیده است ، بنابراین در سال آینده برای حمایت از کاربران این کیوسک ها اقداماتی انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل این شهرستان ، مفاخریان تأکید کرد: برای جلوگیری از از بین رفتن کاربران کیوسک گل به دلیل شیوع بیماری کرونا باید اقداماتی مانند بررسی وضعیت کیوسک متخصص یا در نظر گرفتن طبقه بندی آنها انجام شود. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا