جامعه

درخواست ناجا برای اختصاص واکسن کرونا به ماموران پلیس

فرمانده نیروی انتظامی درمورد درخواست این نیروها برای اختصاص سهمیه واکسن کرونا به پلیس به پلیس اطلاع داد.

به گزارش تیتر اول ، موضوع افرادی که در دریافت واکسن های بیماری کرونا اولویت دارند یکی از موضوعات مورد بحث در روزهای اخیر بوده است ، از نامه های مربوط به واکسیناسیون هنرمندان و تزریق واکسن به مشاهیر آمریکا تا عضوی از شورای شهر برای واکسیناسیون به کارمندان شهرداری و اولویت یکی از مواردی است که در روزهای اخیر در مورد واکسن بیماری کرونا در رسانه ها گزارش شده است.

در همین حال ، پلیس از جمله افرادی است که به گفته فرماندهان ارشد ناجا ، از نظر پرسنل پزشکی در خط مقدم نبرد با کرون بوده اند و این روزها نه تنها ارتباط آنها با مردم محدود نیست ، بلکه در حین پیاده سازی. آنها همچنین مأموریت های بیشتری داشتند. همچنین باعث شد ما از فرمانده ناجا سJAال کنیم که چگونه واکسن را به پلیس بدهد.

در مصاحبه با سردار حسین اشتری تیتر اول در مورد واکسیناسیون پلیس ، “پلیس در خط مقدم برای مقابله با کرونا پس از پرسنل پزشکی بوده است. کارکنان ما از روزهای اول ورود کرونا به کشور محدودیت های ترافیکی را رصد می کنند.” اطمینان از نظم و ایمنی بیمارستان ها و مراکز درمانی و غیره ، و علاوه بر این آنها مسئول تأمین ایمنی هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا ما به وزارت بهداشت و وزیر محترم بهداشت اطلاع داده ایم که عوامل ناجا نیز باید در اولویت قرار بگیرند و وی نیز آن را پذیرفت. ما گفتیم که کارگران ما که در معرض خطر هستند و با افراد زیادی در تماس هستند باید در این افراد گنجانده شوند و امیدواریم به محض فراهم شدن شرایط واکسیناسیون این افراد آغاز شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا