جامعه

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان پیشوا

معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران گفت: 70 هزار گوجه فرنگی از طریق پیگیری ویژه استاندار تهران به بیمارستان های نیمه تمام پیشوا اختصاص یافته است تا با همکاری دانشگاه آزاد به هدف مطلوب برسد. دانشکده علوم پزشکی

به گزارش تیتر اول ، عبدالرضا چراغعلی در جلسه تقدیر از اعضای شورای شهر و روستا به مناسبت روز اتحاد جماهیر شوروی اظهار داشت: پروژه های عمده در شهرهای استان تهران شماره گذاری شده است و ما قصد داریم پروژه های ناتمام موثر را با پیشرفت فیزیکی چشمگیر در برنامه ریزی ها تا پایان دوره قانونی دولت به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه های چشمگیر برای پیگیری توسط مدیریت شهری بعدی از جمله برنامه های ما است که شرایط در کرونا روند کار را تحت تأثیر قرار داده است و ما امیدواریم که به زودی بر این شرایط غلبه کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار تهران تأکید کرد: در نتیجه اقدامات اضافی به ویژه استاندار تهران ، 70 میلیارد گوجه فرنگی به بیمارستان های نیمه تمام پیشوا اختصاص داده شده تا با همکاری دانشگاه آزاد پزشکی به هدف مطلوب برسد.

چراغعلی افزود: یکی از عوامل تأثیرگذار در روند مشارکت شوراها است که امیدواریم وضعیت صلاحیت را بررسی کنند و افرادی که اسناد اثبات صلاحیت را دارند ، انتخابات پرشور را دنبال می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا