اقتصادی

ماجرای دعوت سهام‌داران یک شرکت بورسی برای اعطای وکالت‌نامه

دیروز ، در آستانه دومین مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت ، یکی از بزرگترین سهامداران از سهامداران شرکت زرین معدن آسیا خواست تا اعضای جدید هیئت مدیره را انتخاب و مدیران م effectiveثر انتخاب کنند. گام برداشته و به دنبال ایجاد توزیع و توزیع بین سهامداران است.

به گزارش تیتر اول ، دیروز یکی از بزرگترین سهامداران معدن زرین آسیا وی در این دعوتنامه اظهار داشت که به منظور حفظ و اجرای حقوق سهامداران و اجرای ماده 102 قانون اصلاحی که بخشی از قانون تجارت است و افزایش موفقیت در انتخاب مدیران م effectiveثر و پیوستن به هیئت مدیره برای غلبه بر مشکلات با صدور وکالت محضری. بنابراین ، بر اساس ماده 103 قانون مذکور ، ما برای دومین بار با حضور اکثریت آرا در مجمع عمومی عادی سالانه از این سهامداران محترم درخواست مساعدت می کنیم. اعضای هیئت مدیره تخصصی

سهامدار همچنین از سهامدارانی که هنوز وکالت نداده اند جهت توجه به موارد فوق ، وکالت نامه را از طریق دفتر اسناد رسمی مطابق با فایل ضمیمه ، با ذکر دقیق وکالتنامه و جزئیات نقل و انتقال ، ارائه دهند. به به ارمغان فولاد جم در هر چه سریعتر اقدام کنید.

در همین راستا ، اکنون گروهی از سهامداران خردسال در نامه ای از تیتر اول خطاب به سهامداران شرکت خطاب می شوند و اظهار می دارند که در میانه جلسه شرکت زرین معدن آسیا ، شرکت خانوادگی ارمغان فولاد جم (شرکت سهامی خاص) وی یک شرکت عمومی منتشر کرد دعوتنامه و سپس اختیارات سهامداران را جمع آوری کرد.

به نظر آنها ، پس از مدت کوتاهی و دقیقاً در زمانی که سهم باید پشتیبانی می شد ، متأسفانه برخلاف ادعاها ، این گروه هیچ خرید حمایتی انجام نداد و طبق گزارش ها در سال 1400 مجموعاً سه میلیون خرید داشته و 800000 سهم داشته است. اگرچه بزرگترین سهامداران در چندین مرحله از سهام خود حمایت کرده اند و تا کنون بیش از 60 میلیون سهم با کمک بزرگترین سهامداران خریداری شده است ، رفتار احساسی شرکت و عدم حمایت سهام ثابت کرد که این گروه فقط به دنبال آرامش است. و دفع می کند

در بخش دیگری از این نامه آمده است: “ما به عنوان یک گروه سهامدار متعهد ، منافع خود را از شرکت جدا نمی کنیم و به عنوان سهامدار در شرکت زرین معدن آسیا لازم دانستیم به کسانی که بدون تحقیقات خانواده و اطلاع از سهم اقدام خواهند کرد ، این سهم را یادآوری کنیم. در این زمینه ، نباید انتظار داشت که یک شرکت در وضعیت نابرابری و تنش عملکرد بهینه تولید و توسعه و همچنین سود ، افزایش قیمت ، ارزش را حفظ کند و بنابراین از همه سهامداران باهوش و ارزشمند می خواهیم ایستادگی کنند. توسط شرکت با تصمیمات درست و عاقلانه خود و بررسی ادعاهای شرکت بازرگانی ارمغان فولاد جم در این لحظه حساس و حفظ شرکت و هیئت مدیره … … با آرامش برای دستیابی به توسعه و اهداف اساسی بیش از پیش مفید باشید و از اجازه دادن به شرکت فوق خودداری کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا