استان ها

آموزش مدارس البرز در مهرماه به صورت مجازی است

به گزارش تیتر اول از البرز ؛ سالار قاسمی با اشاره به اینکه آموزش در مدارس البرز در مهرماه به صورت مجازی است ، خاطرنشان کرد: پس از بررسی همتایان ، دانش آموزان به تدریج در کلاس های حضوری شرکت می کنند.

وی گفت: “اما در دو سال گذشته ، مدرسه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و آموزش مجازی از طریق شبکه آموزش شاد و مدرسه تلویزیونی ارائه شده است.” اما همه ما می دانیم که هیچ جایگزینی برای مدرسه وجود ندارد. “

قاسمی از والدین به عنوان شرکای آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: آموزش حضوری نقش آموزشی و مهارتی برای دانش آموزان دارد و باید ضمن ایجاد زمینه برای حضور دانش آموزان در مدارس مطابق پروتکل های بهداشتی ، مورد بحث و ترغیب قرار گیرد. به کلاس.

قاسمی افزود: با راه اندازی کارگروه ویژه ، خواسته های والدین دانش آموزان برای حضور فرزندان در مدارس مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

وی افزود: اکنون آموزش بر روی مقابله با آسیب ها و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در آموزش و پرورش است که مستلزم مشارکت سازمان های خارجی و همچنین مدیریت مناسب برنامه ها برای شروع سال تحصیلی جدید و به تدریج دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه برای آموزش دانش آموزان در مدارس نیازمند اطلاع رسانی به دانش آموزان هستیم ، افزود: باید در نظر بگیریم و برنامه ریزی کنیم.

وی ادامه داد: آسیب دانش آموزانی که به مدرسه نمی روند بسیار زیاد است و برگشت ناپذیر است و بسیاری از دانش آموزان نیز از ماندن در خانه و آموزش مجازی خسته شده اند ؛ بنابراین ، ما باید با همدلی و برنامه ریزی ، با ایمن بودن و برنامه ریزی ، از حضور ایمن آنها در مدارس اطمینان حاصل کنیم. مشارکت کامل اجرایی استان

قاسمی تاکید کرد: در حال حاضر از سرگیری تحصیل به دغدغه مردم تبدیل شده است و تحصیلات برای او ، سلامت دانش آموزان و فرهنگیان از اهمیت اساسی برخوردار است.

48

دکمه بازگشت به بالا