استان ها

آموزش مهارت‌های زندگی در دستور کار مدارس سما قرار گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های آنا از مشهد ، محسن مرادی پس از تماس مرا در جلسه مدیران و معلمان مدارس سما در مشهد و استان خراسان رضوی شرکت کرد و گفت: و آموزش مهارت های زندگی باید در دستور کار معلمان مدارس سما قرار گیرد. به

وی افزود: نسل جدید امروز ما به نحوه تعامل در زندگی واقعی و مجازی نیاز دارد ؛ اگر این مهارت ها را با هم ترکیب کنیم ، می توانیم م effectiveثر باشیم. و تحصیلات دانشگاهی ، و همچنین با اتکا و نقل به آموزه های قرآن دانش آموزان را فعال کنید

هرازان رضوی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد که قرآن و آموزه های ادبی همین مدارس وی گفت: توجه ویژه ای لازم است ، وی گفت: اگر این آموزش در آموزش نسل جدید مورد توجه قرار گیرد ، نتیجه دیگری برای جامعه خواهد بود. یکی از این مهارتها توانایی برقراری ارتباط مثر است. در محیط تجاری ، جوانان باید ارتباط برقرار کردن را بیاموزند.

مرادی افزود: اگر معلم به فرزندان ما بیاموزد که در کلاس ظاهر نشوند ، به دیگران شک نکنند و به زندگی افراد استرس وارد نکنند ، اینها مهارتها هستند و علاوه بر دوره های دانشگاهی ، اگر به این مهارتها توجه کنیم ، مدرسه ، دانشگاه ، جامعه و خودمان. “مزایا ؛ بنابراین ، نقش معلم و نقش مجموعه مدرسه در تربیت نسل آینده ، نقشی ضروری و بی نظیر است که آموزه های دینی و ادبی ما می تواند بسیار آموزنده باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم بیشتر کارهایی را که در آن زمان انجام نشده بود انجام دهیم و بتوانیم مجموعه مدرسه سما در هورسان رضوی را به یک مجموعه بزرگ ، کارآمد و مدرن تبدیل کنیم.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا