حوادث

استقرار میزخدمت پلیس در مساجد پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از استقرار خدمات پلیس در بزرگترین مساجد پایتخت برای تسریع در خدمات رسانی به شهروندان خبر داد.

به گزارش تیتر اول، سردار جوسین رحیمی با اشاره به اینکه فرماندهان، مسئولان و کارشناسان فرماندهی کل انتظامی استان تهران برای پاسخگویی به سوالات و درخواست های شهروندان در مساجد حضور خواهند داشت، گفت: روسای پایتخت، مسئولان و افسران کلیدی نیروی انتظامی موظف به بازدید هستند. این مکان ها برای مقابله با مشکلات ترافیکی و انضباطی است.

وی با بیان اینکه مساجد بزرگترین محل اجتماع برای رفع دغدغه های شهروندان است، افزود: جمعه تهران در حال برگزاری است و با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه با حفظ خدمت، برای رفع مشکلات مردم پیشقدم می شویم و به سراغ آنها می رویم، گفت: به دلیل اینکه امام راحل به مسجد به عنوان یک قلعه نگاه می کردند، ظرفیت عظیم مردم می تواند خدمات زیادی را ارائه کند. مساجد مختلف نقش اساسی داشته اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه ریموت های خدماتی برای خدمت رسانی بهتر به مردم برگزار می شود، گفت: استقرار این ریموت ها در مساجد گزارش شده است و مردم می توانند با مراجعه به مساجد در محل مقرر مشکلات خود را بیان کنند. زمان.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا