سلامت و تندرستی

رقابت ۱۵۲۷ رمان و مجموعه داستان در جایزه مهرگان ادب

به گزارش خبرگزاری تیتر اول ، اولین گزارش دبیرخانه جایزه مهرگان منتشر شد که شامل تعداد پست ها و پیشرفت داوران در دو بخش مهرگان ادب و مهرگان علم است.

به گفته دبیرخانه جایزه مهرگان ، این رویداد فرهنگی با عناوین مجموعه های رمان و داستان چاپهای اول 1327 و 1399 به دست آمد. تعداد کتابهای چاپ شده در قسمت مهرگان ادب ظاهر شد.

دبیرخانه جایزه مهرگان نیز گزارش می دهد که 1398 علم تغییری نکرده است.

در جایزه مهرگان علم ، داوران همچنین دستاوردها و عملکرد 77 سازمان مردم نهاد محیط زیستی (1398 و 1399) را ارزیابی خواهند کرد. حضور و مشارکت این تعداد سازمان های غیردولتی نشان دهنده افزایش 25 درصدی تعداد سازمان های مستقل در این دوره از جوایز مهرگان علم است.

ارزیابی آثار در قسمت مهرگان ادب در دو مرحله با مشارکت 12 داور و در قسمت مهرگان علم با حضور 7 داور انجام می شود.

دور اول جایزه مهرگان ادب را قباد آذرآئین ، مانی پارسا ، سودابه سلگی ، آرزو چردست و کرامرضا تاجمهر قضاوت می کنند.ابوالفضل حسینی به پایان رسید.

جایزه مهرگان علم توسط هوشنگ ضیایی ، عبدالحسین وهاب زاده ، محمد درویش ، زهرا قلیچی پور ، محمدرضا داهی ، بهرام معلمی و مژگان جمشیدی داوری می شود.

علیرضا زرگر ، مدیر جایزه مهیران ، با اشاره به بهترین تجربه در انتخاب و اجرای «رمان زبان مادری» در بیستمین دوره جایزه ادبی مهرگان ، می گوید: این کتاب ابتدا به زبانهای دیگری غیر از فارسی نوشته شده است. فرهنگ ایرانی – زبان مادری نویسنده – و سپس به فارسی ترجمه و توسط ناشران در ایران منتشر شده است. به منظور رعایت حقوق مالکیت معنوی نویسندگان ایرانی چنین آثار ، امکان ارزیابی و ارزیابی این کتابها در “بخش ویژه” جایزه مهرگان ادب و همچنین مجسمه مهرگان و “ادبیات زبان مادری” بوجود آمده است. ” جایزه اهدا می شود

مجموعه آثار و ارزیابی کتب جوایز مهرگان ادب و مهرگان علم این دوره از پاییز 1399 آغاز شده و همچنان ادامه دارد. در این مدت جایزه به برندگان مجسمه مهرگان ، جایزه نقدی و لوح در 9 رده مختلف اهدا می شود.

5757

دکمه بازگشت به بالا