استان ها

حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از توسعه همه جانبه فضاهای آموزشی جزیره

به گزارش خبرگزاری تیتر اول در کیش ، جعفر آهنگران ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان ، از برخی از بخشهای آموزش و پرورش و بخشهای مختلف در مدارس کیشی بازدید کرد وی با اعلام حمایت منطقه آزاد کیشز از آموزش در جزیره ، بر اهمیت نقش معلم و توسعه فضاهای آموزشی در منطقه تأکید کرد.
جعفر آهنگران ابتدا در بازدید از اداره آموزش جزیره در مورد تجهیزات آموزشی و سیستم های خنک کننده جزیره مطلع شد و از برنامه ریزی کدگذاری شده و انتخاب پیمانکار برای ایجاد فضای آموزشی مناسب به عنوان یکی از این اولویت ها نام برد. فصل
جعفر آهنگران همچنین با حضور در مدارس پروین اعتصامی ، خوارزمی و امام خمینی (ره) در جزیره کیش ، توسعه امکانات آموزشی را زمینه ای برای ارائه خدمات با کیفیت به دانش آموزان و م componentلفه مهمی در جلوگیری از افت تحصیلی در مدارس منطقه توصیف کرد.
پریش حیدری راد ، رئیس اداره آموزش کیش ، همچنین به لزوم توسعه امکانات آموزشی جزیره برای دو برابر کردن دانش آموزان در منطقه اشاره کرد. وی فضای ثانویه بسته در جزیره کیش را با توجه به میانگین کشوری در بالاترین سطح ارزیابی کرد.
به گفته حیدری رادا ، تعداد دانش آموزان هر ساله 600 نفر افزایش می یابد. برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان منطقه ، باید یک مدرسه جدید در جزیره کیش ساخته شود.
حیدری راد با اشاره به اینکه امسال 268 کلاس ابتدایی ، متوسطه و حرفه ای در منطقه برگزار شده است ، افزود: براساس بیانیه استانی مبنی بر کاهش کلاس به 261 کلاس ، تراکم کلاس افزایش می یابد.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت سازمان منطقه آزاد کیشو ، توسعه امکانات آموزشی در مدارس این منطقه برنامه ریزی شده است.
شایان ذکر است که سعید پورعلی ، معاون وزیر فرهنگ و امور اجتماعی ، و برخی از رهبران سازمان منطقه آزاد کیشا در جریان بازدید مدیرکل سازمان منطقه آزاد کیشا در بخش آموزش و پرورش جزیره حضور داشتند.

46

دکمه بازگشت به بالا