استان ها

تقدیر سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از پاکبانان در آستانه سال نو

به گزارش تیتر اول کیشا: جعفر آهنگران رئیس سازمان منطقه آزاد کیشا گفت: “خوشحالم که در میان شما عزیزان و حامیان خدمات شهری هستم و سال نو را با خود به ارمغان می آورم. زیبایی و خلوص زیبا جزیره کیشا مرهون تلاش شماست. “

وی با استقبال از فرا رسیدن سال جدید افزود: ممکن است در ارائه خدمات ما کاستی هایی وجود داشته باشد که بخاطر آن از همه ساکنان و گردشگران عذرخواهی می کنم.

وی همچنین با بیان اینکه کادر پزشکی بیمارستان کیش این روزها مسئولیت بزرگی را بر عهده دارند گفت: در اولین ساعات پس از سال زایمان با کادر پزشکی در بیمارستان جزیره کیش دیدار خواهیم کرد زیرا باید توجه بیشتری به آنها داشته باشیم.

ابوالفضل طیبی ، مدیرعامل شرکت عمران ، آب و خدمات کیش نیز با تشکر از حضور رهبران سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: از منطقه سبز مراقبت می کند ، گل ها را کاشت و درختان زیبا را در جزیره کیش آبیاری می کند.

وی افزود: در هنگام زایمان سال نو می خواستیم با شما باشیم زیرا شما مانند برادر و خانواده ما هستید و در 9 ماه گذشته بیشتر از هر زمان دیگری کار کرده ایم.

طیبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، به ویژه شهدای سلامت و آیت الله سید ، به یاد امام خمینی (ره) اظهار داشت: برای همه شما و همه همکاران شرکت عمران ، آب و خدمات کیش سلامتی و سلامتی را از درگاه خداوند می خواهیم شما عزیزان تبریک می گویم

وی با امید به اینکه مردم کیش سهل انگاری ناخواسته شرکت ساختمانی و خدماتی را در اجرای برنامه ها و ارائه خدمات و آرزوی سلامتی برای مردم کیش و گردشگران ببخشند ، گفت: خدمت به مردم کیش باعث خوشحالی است. ” آب و خدمات با تلاش روزمره خود تلاش می کنند جزیره کیش را در مقیاس جهانی نمایان کنند و بتوانند به سطحی از جو جزیره کیش دست پیدا کنند که مورد قبول گردشگران و ساکنان باشد.

وی اظهار داشت: بیش از پنج و نیم میلیون گل در جزیره کیش کاشته شد که کار بسیار سختی بود. راهروهای باز ، مناطق ساحلی و پارک های ایجاد شده و همچنین همه این وقایع ، نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران بود.

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم ، رئیس سازمان منطقه آزاد کیش ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و مدیر اجرایی منطقه آزاد کیش ، پلاک ها را به 14 دستگاه انسانهای با تقوی کار می کنند. از جزیره کیش.

46

دکمه بازگشت به بالا