حوادث

درخواست پلیس راهور برای تغییر در ساعت ممنوعیت تردد شبانه

آفتاب‌‌نیوز:

سردار محمد حسین حمیدی درباره پیشنهادی که اخیراً رئیس پلیس راهور ناجا برای تغییر زمان شروع محدودیت های ترافیکی شبانه تهران از ساعت 21:00 به 22:00 ارائه داده است ، اظهار داشت: همانطور که رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت ، طرح محدودیت ترافیک براساس مقرهای تاج ملی است. در حال معرفی است ، اما بهتر است زمان شروع را از 21 به 22 تغییر دهید ، زیرا در ساعات نزدیک به شروع محدودیت های ترافیکی شاهد ترافیک زیادی هستیم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد تغییر زمان شروع محدودیت های ترافیکی توسط پلیس به ستاد تاج ملی ارسال شده است ، افزود: هدف از این پیشنهاد جلوگیری از عجله رانندگان و تسریع در شروع محدودیت ها در آخرین دقایق و جلوگیری از جریمه وسایط نقلیه ای است که ممکن است در راه باشد. از طرف دیگر ، با توجه به اینکه در زمستان هستیم ، ترافیک به دلیل بارندگی می تواند سنگین یا سنگین باشد ، به همین دلایل بهتر است زمان شروع محدودیت ها را به 22 تغییر دهیم.

به گفته رئیس پلیس راه بزرگراه تهران بزرگ ، در صورت تصویب این تصمیم ، پلیس می تواند ترافیک را بهتر مدیریت کند و شهروندان می توانند تصمیمات بهتری بگیرند ، بنابراین از ترافیکی که در این ساعت ها در تهران ایجاد می شود ، کاسته می شود.

در مورد پایان محدودیت ها ، حمیدیوس همچنین گفت که پایان محدودیت ها زمان مناسبی است و هیچ پیشنهادی در این زمینه ارائه نشده است.

دکمه بازگشت به بالا