جامعه

ممنوعیت تردد در تعطیلات عید فطر، «بین استانی» است

معاون فنی مرکز بهداشت و محیط کار وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ممنوعیت سفر در استان عید سعید فطر است ، گفت: بر اساس این قانون ، هم جریمه و هم ممنوعیت سفر اعمال می شود.

در مصاحبه ای با مهندس تیتر اول محسن فرهادی درباره ممنوعیت های اعمال شده برای جلوگیری از سفر منتهی به تعطیلات عید سعید فطر ، گفت: تردد بین استانی بدون توجه به رنگ در تمام استان های کشور ممنوع است. این شامل شهرهای استان نمی شود. به عنوان مثال اگر شخصی بخواهد از اصفهان به اصفهان برود زیرا هر دو شهر در یک استان هستند ، منعی نخواهد داشت.

وی تأکید کرد: البته موضوع محدودیت های ترافیکی شبانه همچنان وجود دارد.

وی افزود: در این ممنوعیت ها استان های تهران و البرز به عنوان یک استان در نظر گرفته شده اند و ممنوعیت تردد وضعیت این دو استان را پوشش نمی دهد.

آقای فرهادی تأکید کرد که این طرح هم یک ممنوعیت است و هم یک محدودیت. به این ترتیب ، شخص در بخشهای پرداخت شده یا هرجایی که توسط پلیس دیده شود جریمه می شود و به شهر خود بازگردانده می شود.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه در حال حاضر تاج شهر آبی در کشور نداریم ، گفت: بر این اساس مجازات راهنمایی و رانندگی در شهر قرمز یک میلیون گوجه فرنگی و مجازات راهنمایی و رانندگی در شهرهای زرد و نارنجی 500 هزار گوجه فرنگی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا