ورزش و نشاط

یاکوزاها در غرب تهران به دام پلیس افتادند

با اقدامات اطلاعاتی و نظارت شبانه روزی؛

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری 9 نفر از اوباش و عاملان نزاع دسته جمعی در شهرستان شهریار امیریه خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سرهنگ معصوم زاده با اعلام این خبر گفت: در پی سرقت های فراوان توسط چند قاتل در محله امیریه شهرستان شهریار که در مرداد ماه سال جاری رخ داد، تیمی از ماموران کلانتری 13 امیریه. ایستگاه پلیس. با هماهنگی قضایی برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند. این راسکاها که «یاکوزا» نامیده می شدند، به محض دیدن مأموران شروع به ایجاد هیاهو و درگیری با پلیس کردند. در نهایت با استفاده از سلاح سرد مأموران را مجروح و از محل متواری شدند.

وی افزود: پس از فرار متهم پرونده در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و در آنجا با انجام کارهای اطلاعاتی و مراقبت 24 ساعته، ماموران یکی از مشوقان درگیری را شناسایی و دستگیر کردند. . در ادامه پس از چند روز کار اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مطلعین با اطلاع از حضور متهم اصلی در مخفیگاهش امیریه شهیار، چند تیم از ماموران پلیس امنیت عمومی در محل حاضر شده و با شلیک دو تیر هوایی وی را دستگیر کردند. متهم به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه ماموران این پلیس با همراهی یگان امداد شهرستان شهریار هفت نفر دیگر از همدستان این درگیری دسته جمعی و عاملان اصلی و مهاجمان ماموران را دستگیر کردند. و افرادی که سعی در اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و نافرمانی داشتند با دستور مسئولان دستگیر شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، معصوم زاده افزود: در مجموع 9 نفر از این اراذل و اوباش و مافیوهای معروف به یاکوزا دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستاده شدند. یک جرم.

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا