حوادث

کشف ۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در تهران

رئیس پلیس بزرگ مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف بیش از 270 کیلوگرم تریاک و حشیش در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت وگو با تیتر اولوی در همین رابطه گفت: پلیس مواد مخدر تهران بزرگ در سه عملیات جداگانه بیش از 270 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کرد. در حالت اول ، ماموران از طریق گزارش های عمومی از فعالیت های یکی از توزیع کنندگان مرگ مطلع شدند و تحقیقات را در دستور کار خود قرار دادند که نشان داد فردی در یکی از استان های جنوبی کشور تریاک خریداری کرده است. برنامه ای برای انتقال آن و فروش آن در پایتخت دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا این قاچاقچی باتجربه زیر نظر مأموران بود و به محض ورود به تهران دیشب خودرو وی در تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید کاظمی متوقف شد. در طول آزمون برداشته شدند و آنها را بازداشت کردند.

حسنوند گفت: طی عملیاتی دیگر ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ 83 کیلوگرم تریاک را از دو قاچاقچی معروف مواد مخدر کشف و ضبط کردند.وی گفت مردم نیز از جنوب کشور مواد مخدر خریداری و به تهران منتقل کردند. اما آنها قبل از هرگونه فروش یا توزیع مواد در خانه هایشان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این مواد مخدر نیز به مقر پلیس منتقل شده است ، افزود: دو نفر که هر دو سوابق قاچاق مواد مخدر متعدد داشتند ، دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از انجام سومین عملیات کشف 57 کیلوگرم حشیش برای این زوج خبر داد و توضیح داد: به آنها اطلاع داده شد و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

حسنوند گفت: این فعالیت ها نشان داد که این افراد مقداری داروی شاهدانه را در خانه های خود نگهداری می کردند و قصد داشتند آن را به مقدار کم بفروشند. آنها ضمن بازرسی از محل دستگیری ، 57 کیلوگرم حشیش را نیز ضبط کردند.

به گفته وی ، در مجموع پنج نفر در سه عملیات دستگیر شدند که پرونده های جداگانه ای برای آنها تشکیل شد و به دادستانی تحویل شدند. تحقیقات از سایر افراد مرتبط با مظنونان دستگیر شده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا