جامعه

دستگیری فروشنده سلاح با ۳ قبضه اسلحه و ۴۰۰ فشنگ در شرق تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف سه قبضه سلاح سرد و حدود 400 فشنگ در شرق تهران خبر داد.

به گزارش تیتر اول، سرهنگ جلیل مفوفج در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران کلانتری 147 گلبرگ با اطلاعاتی که در اختیار داشتند متوجه شدند فردی چندین قبضه سلاح و مقداری مهمات دارد و قصد فروش آنها را دارد که در این مورد. با توجه به اهمیت موضوع برای رفع فوری موضوع در دستور کار گروه عملیاتی این کلانتری قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران پس از بررسی صحت و سقم پرونده، مجوزهای قضایی لازم را از مرجع قضایی برای دستگیری این فرد اخذ کردند، گفت: در ادامه ماموران متوجه حضور این فرد در حوزه امنیتی شدند. کلانتری گلبرگ و در عملیاتی وی را دستگیر و دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. همچنین محل بازداشت این فرد مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن سه قبضه سلاح شامل کلت و دو قبضه سلاح شکاری با تعداد تقریبی 400 گلوله کشف و ضبط شد.

موفحی با بیان اینکه متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد اعتراف کرد که قصد فروش این اسلحه و مهمات را داشته و قبل از هر اقدامی دستگیر شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده و انتقال وی به دادسرا گفت: تحقیقات مسئولان در این زمینه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا