فرهنگ و هنر

یادی از شهید علی‌اصغر عباسی

تیتر اول / لرستان مراقب باشید که اسلام را از دست ندهید.

در بخشی از وصیت نامه شهید علی اصغرا آباسی آمده است: با سلام و تبریک به آقا امام زمان (عج) و جانشین حقوقی ایشان خمینی ، شکسته ، آزادکننده و رهبر مردم و به امید مظلومان و محرومان. قلب شما برای محرومان ، مظلومین و منتظران عدالت است و سلام و درود برای رهبران انقلاب اسلامی است.

من ، علی اصغر ، متولد 1349 ، جلوتر رفتم و با آرزو و رضایت خود پا در این راه گذاشتم و خوشحالم که خدا به من کمک کرد تا لذت خود را بردارم. بیایید بنویسیم ، اما من از صمیم قلب از شما می خواهم که رهبر عزیزم را تنها نگذارید و همیشه او را دنبال کنید. من نمی توانستم با او ملاقات کنم ، اما می خواهم پدرم یا دوستانم او را ببوسند. خداوند دیده است که چگونه مرا می بخشند و می بخشند و از آنها می خواهم امامان خود را تنها نگذارند. زمان را فراموش نکنید ، که در این زمان در بالاترین نقطه است. جنگ سرنوشت اسلام و مسلمانان است ، بنابراین مسلمان واقعی باشید ، مراقب باشید اسلام را از دست ندهید.

“نامه کوتاه به والدین”

پدرم درود بر تو که مانند ابراهیم پسرت را به فرمان خداوند متعال به محراب فرستاد ، می داند که اسماعیل هرگز از فرمان حق تعالی اطاعت نمی کند و مرگ در راه خدا برای سعادت و زندگی را جهاد در راه خدا و با ایمان نمی داند. من نمی دانم و او شهید را یکی از بهترین و بهترین تلاش ها می داند.

مادرم سلام بر تو که سرانجام بر احساسات مادرت غلبه کرد و فرزندت را به میدان فرستاد و گفت: “من در راه خدا به تو هدیه ای به انقلاب اسلامی می دهم و به تو افتخار می کنم که مادر خاندان فاطمه زهرا هستی”. برادران من رسالت خود را به عنوان زینب نشان دهید ، راه خدا بهترین و عالی ترین راه است. از این طریق پیرو باشید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا