جامعه

توضیحات تکمیلی دادستان مرکز گیلان درباره درگیری زندان لاکان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سید مهدی فلاح شما یکشنبه عصر گفتگو خواهید داشت با اشاره به درگیری در فصل هشتم زندان لاکان رشت اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه در یکی از بندهای زندان مرکزی رشت (لاکان) برخی از محکومان جرایم سنگین و انتقام جویی با برخی از محکومینی که در زندان دیگری بوده اند اختلاف لفظی دارند.

وی به ادامه درگیری و کشاندن درگیری به راهروی زندان اشاره کرد و افزود: متأسفانه به جای رفع درگیری در راهرو اصلی به اموال، کمدها و برخی لوازم برقی راهرو آسیب وارد شد.

دادستان مرکز گیلان این مشکل را موجب جرقه برق و خاموشی سالن و تشدید درگیری دانست و ادامه داد: بلافاصله کارکنان مستقر در داخل و اطراف زندان به محل زندان خواهند رسید. درگیری و پرونده حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زندان آرام است، تصریح کرد: شاید عده ای بخواهند از این فضا سوء استفاده کنند اما زندان آرام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

فلاح داری میری وی با اشاره به اینکه به دلیل اینکه درگیری در داخل زندان رخ داده و تمامی زندانیان دارای سوابق کیفری جدی بوده اند به یکدیگر آسیب رسانده اند، گفت: خوشبختانه بیمارستان در محل بوده و به مداوای زندانیان مجروح پرداخته است.

وی افزود: با توجه به برق رسانی در سالن ها پس از وصل شدن برق وارد بلوک می شویم و اطلاعات بیشتری را در اختیار مردم قرار می دهیم.

دکمه بازگشت به بالا