عمومی

گلستان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امدادرسانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رمضانعلی سنگدوینی بعدازظهر شنبه در حاشیه مانور عملیاتی تیم‌های امدادی هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ابتدای امسال جلسه‌ای را مجمع نمایندگان استان و استاندار با رئیس هلال احمر کشور داشتیم در آنجا مشکلات و مسائل استان مطرح شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: یکسری پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در هلال احمر گلستان بود که رئیس سازمان قول داد که امکانات و تجهیزات استان تقویت شود.

وی بیان کرد: با استقرار بالگرد در استان امکان امداد و نجات هوایی در گلستان وجود دارد و می‌توان در سریع‌ترین زمان به حوادث، امدادرسانی کرد.

سنگدوینی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و حادثه خیز بودن گلستان، این استان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امدادرسانی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مانور، افزود: ایران کشور حادثه خیز بوده و اکثر حوادث در کشور اتفاق می‌افتد لذا باید آمادگی تیم‌ها را بالابرد.

وی با بیان اینکه هلال احمر صدر نیروهای خدمات رسان در کشور است، گفت: با برگزاری مانور مردمی هم مردم می‌دانند که در زمان حادثه چگونه رفتار و چگونه از امکانات استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا