ورزش و نشاط

رقابت آزادکاران در گرگان برای کسب دوبنده تیم ملی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و مرحله اول تیم ملی از صبح چهارشنبه به عنوان مهم ترین رقابت های کشتی آزاد ایران که در شهر گرگان استان گلستان برگزار می شود، آغاز می شود.

این مسابقه 10 پوندی از چهارشنبه تا جمعه (12 تا 14 دی ماه) در سالن امام خمینی گرگان برگزار می شود. پنج وزن اول شامل 57 کیلوگرم، 65 کیلوگرم، 74 کیلوگرم، 86 کیلوگرم و 97 کیلوگرم ساعت 19 وزن کشی می شود. روز چهارشنبه در خانه کشتی گرگان برگزار می شود و مرحله مقدماتی این رده از ساعت 16 آغاز می شود. ساعت 10:00 سالن امام خمینی گرگان.

شش مدال آور جام جهانی نروژ محروم شدند و بقیه کشتی گیران باید بدون کاهش وزن به رقابت بپردازند.

در این مسابقات استان های مازندران (10 نفر)، تهران (پنج نفر) و لرستان (پنج نفر) که در مسابقات جهانی نروژ نماینده داشتند برای سهمیه اضافه در نظر گرفته شده اند.

10 وزنه بردار با حضور در مرحله انتخابی کشور مستقیما به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

نفرات دوم و سوم ترکیبی در مرحله انتخابی کشور باقی خواهند ماند و اجازه حضور در جام تختی را خواهند داشت.

سایر کشتی گیرانی که در مسابقات قهرمانی کشور مقام اول یا سوم را کسب نکنند مجاز به حضور در مسابقات مقدماتی جام تختی خواهند بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان درباره مسابقات کشوری سبک های آزاد که به همت گرگان برگزار می شود، گفت: این مسابقات به افتخار شهید حیاس قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم است و از 300 تماشاگر مجوز گرفته ایم. برای بازدید از سالن مسابقات.”

کاسمعلی برزمینی افزود: خوشبختانه قوه مجریه برای تمرکز روی استانداری تلاش کرده است و از فدراسیون رزمی نیز برای میزبانی این مسابقات مهم در استان گلستان تشکر می کنم و امیدواریم میزبان خوبی باشیم.

وی ادامه داد: مبارزات گلستان در گذشته جایگاه بسیار خوبی در کشور داشته است و امیدواریم میزبانی این دوره از مسابقات باعث شود تا به جایگاه اصلی خود بازگردیم.

دکمه بازگشت به بالا