ورزش و نشاط

رهنما از دور مسابقات کنار رفت/برنامه مبارزات رضایی و فتحی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در ادامه این مسابقات که با حضور ۷۸۶ تکواندوکار به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار می شود، امیرعباس رهنما تنها نماینده ایران بود که پس از سه برد شکست خورد و کنار رفت.

رهنام در وزن 55- کیلوگرم و در حضور 56 تکواندوکار در دور نخست «حمزه زین» از سوریه را با نتایج 12 بر صفر و 13 بر صفر و سپس 12 بر صفر شکست داد. 0 و 5-5 (برنده با رهنام) از سد «عاصم» مصر گذشت. وی در ادامه با نتیجه 2 بر صفر غانم عربستان را شکست داد اما در دیدار بعدی نتیجه را به اسلام اف قزاقستان واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد.

برنامه روز چهارم مسابقات

در ادامه این مسابقات فردا جمعه 23 مردادماه و در چهارمین روز مسابقات تکواندوکاران در وزن های 63- و 68- کیلوگرم پسران و 55- کیلوگرم دختران با حریفان خود و تیم ملی ایران دیدار خواهند کرد. در 2 وزن نشان داده شده است. متینس رضایی در وزن 49- کیلوگرم پس از دور استراحت به دیدار «هانو گلب» از مولداوی خواهد رفت. یکی از تکواندوکاران به مصاف ماگستانا، مراکش، سومالی یا استرالیا می رود. در این وزن 49 تکواندوکار حضور دارند.

در وزن 55 کیلوگرم دختران که 40 تکواندوکار حضور دارند، فرشته فاطی در دور نخست با «نیکا کاراباتیچ» از کرواسی دیدار می کند و سپس با یکی از تکواندوکاران رومانی، آلبانی یا اوکراینی دیدار می کند. در انتهای این جدول تکواندوکاران مغولستان، مجارستان، اتریش، سومالی و لبنان قرار دارند.

تیم ملی ایران تاکنون سه مدال طلا و یک نقره کسب کرده است. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده و ابوالفضل زندی سه مدال طلا برای تیم ملی کشورمان به دست آوردند و پرنیا سلمانی به مدال نقره رسید.

سیزدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا یکشنبه 25 مردادماه در صوفیه برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا