ورزش و نشاط

بازی با استقلال با کیفیت بود/ ساپینتو خوشبخت‌ترین مربی ایران است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ساکت الهامی پس از دیدار مقابل استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بین دو تیم بود. ما جلوی هم فوتبال بازی کردیم. یکی از با کیفیت ترین بازی های لیگ بود. هر دو تیم شانس برد داشتند. به استقلال و هوادارانش تبریک می گویم می توان من می گویم و برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت دارم. به هیئت داوران تبریک می گویم می توان من می گویم. آی تی خواست خدا همه قضاوت ها برابر است.

وی افزود: با اینکه شکست خوردیم از خداداد افشاریان تشکر می کنم. احکام خوب بوده است. افشار خودش هم نمی تواند سوت بزند. همه تیم ها از داوران سود آنها بردند و برخی شکست خوردند.

سرمربی هوادار تاکید کرد: دوست دارم هوادار تیمی باشد که مردم به آن احترام بگذارند. امروز قابل پخش احترام ما این کار را مستقل انجام دادیم.

الهامی درباره انتقال به نیمکت استقلال در نیمه اول گفت: ساپینتو دانش فنی بالایی دارد. او خوش شانس ترین مربی لیگ است. می تواند کت و شلوار بپوشد و بیاید پولش را بگیرد و برود. اما کی طمع و می جوشد، استقلال جایگاه بسیار خوبی دارد. چگونه طمع و جوشیدن نشانه خوش قلبی است. خوشحالم که ایران چنین مربی ای دارد و به جذابیت لیگ کمک می کند. اگر مانعی نکند، مربی توانا و شادی است.

وی با بیان اینکه چرا استقلال شکست خورد، خاطرنشان کرد: از نظر کیفی استقلال همیشه استقلال دارد. فکر می کنم امروز کیفیت ما نسبت به بازی های قبلی بهتر بود. این اتفاقات در فوتبال می افتد و برد و باخت وجود دارد. امیدوارم ساپینتو نگوید فوتبال ایران اتوبوس است. اگر اتوبوس باشد، امروز استقلال قطار را پارک کرده بود! داشتم با ساپینتو شوخی می کردم. من کاری به تیم های دیگر ندارم. ما فوتبال قابل احترامی بازی کردیم. مقابل پرسپولیس و سپاهان هم همینطور.

دکمه بازگشت به بالا