اقتصادی

گزارشی از رونمایی پلتفرم جامع خدمات خودرویی

گروه صنعتی ایران خودرو برای ارائه خدمات جامع خودرویی ، بستر پرتاب خود را با نام Basper راه اندازی كرده است.

به گزارش تیتر اول ، در این مراسم ، فرشاد مقیمی ، مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه جهش تولید در ایران خودرو محدود به تولید و پس از فروش نیست ، گفت: گام های موثری برداشته شده است. پذیرفته شده ، گفت: طراحی یک بستر جامع خدمات خودرویی. با تغییرات جهانی همگام خواهد شد. با استفاده از این بستر ، به سمت گسترش خدمات الکترونیکی و تحول در خدمات پس از فروش حرکت خواهیم کرد.

وی ارائه خدمات شفاف ، سریع و راحت را از اهداف طراحی این پلتفرم دانست و گفت: “همکاری مناسب با شرکت های بیمه چشم انداز مناسبی برای توسعه خدمات از طریق این اپلیکیشن فراهم می کند.” این بستر محدود به هیچ یک نیست مارک. و ماشین می تواند از این زیرساخت با هر نام و آدرس استفاده کند. علاوه بر سرویس جابجایی مسافر ، که از بسیاری از افراد مراقبت می کند ، خدمات در محل نیز یکی از خدمات این بستر است.

مقیمی گفت: “هدف ما افزایش رضایت مشتری است.” اما با تعریف و اجرای برنامه های بهبود ، سعی در افزایش رضایت مشتری از محصولات و خدمات خود داریم. همه آژانس ها می توانند در این بستر شرکت کنند و خدمات ارائه دهند. با استفاده از این بستر می توان بازاریابی خوبی برای ارائه خدمات انجام داد.

گسترش مسئولیت های اجتماعی در بستر الکترونیکی

علی آقامحس محمدی ، عضو شورای دانش تخصص ، همچنین خواستار توسعه یک برنامه جامع خدمات خودرویی برای فعالیت های بشردوستانه ، بشردوستانه و سودمند شد و گفت: طراحی این پلت فرم ، که می تواند توسط همه خودروسازان به اشتراک گذاشته شود ، یک رقابت رقابتی ایجاد می کند محیط برای خدمات. این برنامه نباید سطحی باشد ، باید م effectiveثر و کاربردی باشد.

وی افزود: این اپلیکیشن همچنین باید بیمه ها را به چالش بکشد و عملکرد آنها را به روشی شفاف نشان دهد. شفافیت در اسناد اظهارات فعالیت نیز می تواند از سردرگمی جلوگیری کند. بر اساس مسئولیت های اجتماعی ، تولیدکنندگان خودرو می توانند با شناسایی افراد کم درآمد در اطراف کارخانه های خود ، این مناطق را برای ارائه کمک های بشردوستانه مدیریت کنند تا توزیع عادلانه امکانات انجام شود.

امسال اتفاقات خوبی در صنعت خودرو افتاده است

در ادامه این مراسم ، محسن صالح نیا ، رئیس هیئت مدیره توسعه و نوسازی صنایع ایران (IDRO) گفت که ارائه خدمات بهتر از طریق فناوری اطلاعات و نوآوری تجاری مبتنی بر دانش می تواند توانایی شرکت های خودروساز را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد. وی گفت: نرم افزار “بسپار” می تواند باعث تسهیل ، کاهش هزینه ها ، افزایش شفافیت و افزایش رضایت مشتری و همچنین سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی شود.

وی با اشاره به محدودیت های بین المللی و شرایط دشوار کرونا گفت: علی رغم همه شرایط دشوار امسال ، اتفاقات خوبی در بخش خودرو رخ داده است و ما تقریباً با یک میلیون وسیله نقلیه توانسته ایم سال کبیسه را به اتمام برسانیم.

معاون وزیر صمتس از ساخت خودرو به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه در صنایع بزرگ نام برد و گفت: طراحی و ساخت محصولات جدید با کمک شرکت های دانش بنیان ، افزایش تولیدات محلی برای کاهش وابستگی و بهبود کیفیت و خدمات پس از فروش ، بهبود استانداردها و تولید موتورهای کم مصرف. از طریق تعامل مراکز ملی دانش ، باید در قلب فعالیت های خودروسازان باقی بماند.

به گفته ایران خودرو ، این برنامه مجموعه ای از الزامات صاحبان خودرو است ، مانند استفاده از خدمات بیمه ، نیاز به حمل و نقل همزمان به تعمیرگاه و متخصص موبایل در محل در صورت تصادف.

با این سیستم امکان ردیابی کلیه مراحل پذیرش خودرو در کابین نمایندگی پس از حمل و نقل ، تعمیرات و نظافت خودرو بر روی تلفن صاحب آن وجود دارد. این برنامه شامل تمام نیازهای هموطنان هنگام رانندگی و امور مربوطه مانند درخواست خدمات در محل – جاده ها ، وسایل نقلیه و … ، درخواست معرفی به نمایندگی های مجاز تولید کنندگان خودرو و سایر تعمیرگاه ها می شود.

این نرم افزار همچنین توانایی استفاده از سیستم روتر ، نیاز به انتقال مسافران اتومبیل با اسنپ و ام و زمین ، ﺧﻮ ﺧﻮ داخل و خارج provides را فراهم می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا