اقتصادی

بگذاریم کاربران در فضای رقابتی، خودشان پلتفرم را انتخاب کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، روبیک در بیانیه ای به شایعات منتشر شده از سوی برخی افراد و رسانه ها پاسخ داد و به معرفی خدمات و دستاوردهای خود پرداخت.

در متن این اطلاعیه آمده است:

روبیکا با ابراز تأسف از وضعیت اینترنت و در دسترس بودن خدمات بین‌المللی در هفته‌های اخیر که نارضایتی هموطنان را به همراه داشته است، تلاش می‌کند تا خدمات ارتباطی مناسبی را در بستر خود تا دسترسی مجدد به خدمات بین‌المللی ارائه دهد. هموطنان

روبیکا با تکذیب ادعای واهی مبنی بر پرداخت کمک های بلاعوض به این مجموعه در گذشته و آینده، تصریح کرد. روبیکا با مشارکت حما اول و ایرانسل ماهیت خصوصی دارد و تاکنون از حمایت ویژه دولتی برخوردار نشده است. لازم به ذکر است که با توجه به مدل درآمدی روبیک که مبتنی بر سهم درآمد حاصل از مصرف ترافیک کاربران و محبوبیت گسترده مخاطبان است، این ابر اپلیکیشن نه تنها بار هزینه ای را به سهامداران خود تحمیل نمی کند، بلکه نیز سودآور است و اساساً همینطور است. هیچ حمایت مالی دولتی مورد نیاز نیست.

این پلتفرم قبل از اعمال محدودیت‌های جدید برای سرویس‌های خارجی، با ارائه خدمات پویا و کاربردی در خدمات شبکه‌های اجتماعی، پیک‌ها، فروشگاه‌ها، پخش زنده ورزشی، پخش آنلاین فیلم و سریال، توانسته توجه بیش از ۳۵ میلیون کاربر را به خود جلب کند. و غیره را جذب کرده و بستری امن برای کار و درآمد افراد در کنار سایر اپلیکیشن ها باشد.

همچنین از سال گذشته که سرویس کسب درآمد روبیک در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است، بیش از صد هزار نفر با تولید محتوا و کار روی روبیک توانسته اند کسب درآمد کنند.

ذکر این نکته ضروری است که جذب مخاطب میلیونی در روبیک از ابتدا با ارائه خدمات کاربردی به کاربران انجام شد که بیش از 14 میلیون کاربر فعال روزانه و بیش از 32 میلیون کاربر فعال ماهانه منحصر به فرد گواه آن است.

روبیکا ترجیح می دهد با دیگر پلتفرم ها بر اساس مزیت های محلی در محیط رقابتی رقابت کند.

گروه روبیکا ضمن تکذیب ادعاهای مطرح شده، از مدعیان تقاضای ارائه مستندات نموده و آنان را به رعایت اخلاق حرفه ای و عدم طرح ادعاهای غیرمستند و کذب فرا می خواند. روبیکا همچنین حق شکایت در مورد چنین ادعاهایی را برای خود محفوظ می دارد.

دکمه بازگشت به بالا