عمومی

بهبهان باید به صورت تصاعدی پیشرفت کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی اکبر حسینی محراب پنج شنبه شب با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح سفر به شهرستان بهبهان اظهار کرد: توفیقی شد تا به منظور برگزاری آئین تودیع و معارفه فرماندار بهبهان به این شهرستان سفر کنیم در آغاز سفر بازدیدی از پروژه‌های ملی راه و شهرسازی (تعریض جاده رامهرمز بهبهان) داشتیم که شاهد موفقیت‌های خوبی در زمینه ساخت پل و تعریض جاده بودیم، امیدوارم با کمک‌هایی که از سفر دوم نصیب استان شده بتوانیم ضمن تکمیل این جاده، یکی از مشکلات همیشگی مردم بهبهان برای تردد به مرکز و استان‌های همجوار برطرف کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از بیمارستان‌های ولیعصر (عج) و فوق تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) بیان کرد: بیمارستان فوق تخصصی قلب بهبهان با سایر مراکز درمانی قلب معتبر کشور رقابت می‌کند و خدا را شاکریم که این امکان در شهرستان بهبهان برای مردم ایجاد شده است.

حسینی محراب عنوان کرد: در شورای اداری گزارشی از فعالیت‌های سال گذشته و برنامه‌های آینده مدیران را شنیدیم؛ فعالیت‌های بسیار خوبی در شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: بهبهان حق عظیمی بر گردن انقلاب دارد و شهدای بسیاری را تقدیم این مرز و بوم کرده است و علمای بزرگی را در خود جای داده است؛ مسئولان باید بیش از اینها برای این مردم تلاش کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید با کار شبانه روزی کاستی‌های گذشته را برای مردم جبران کنیم، ادامه داد: از فرماندار جدید بهبهان خواسته شد تا با همدلی و صمیمیتی که در شهرستان وجود دارد با تمام وجود به مردم خدمت کند.

حسینی محراب تصریح کرد: بخش خصوصی باید در شهرستان بهبهان فعال شود؛ طرح‌های مربوط به کشاورزی، شیلات و طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در شهرستان به صورت جدی پیگیری شود.

وی ابراز داشت: بیش از چهار هزار هکتار زمین در شهرستان بهبهان برای آبیاری و زهکشی در طرح ۵۵٠ هزار هکتاری مقام معظم رهبری آماده شده است.

استاندار خوزستان در پایان گفت: با علم و دانشی که میان مردم بهبهان وجود دارد باید این شهرستان به عنوان شهرستانی نمونه در حوزه‌هایی که مربوط به علم و دانش است در استان خود را نشان دهد؛ باید کاری کنیم که بهبهان به صورت تصاعدی پیشرفت کند و جبران مافات گذشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا