بهترین های کسب و کارعمومی

تایمر آبیاری قطره ای باغ

امروزه به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت برای آبیاری گلخانه یا فضای سبز منزل یا محل کار و تراس خود، همیشه دوست دارید گل هایتان بهتر رشد کنند و مشکل آبیاری باغچه و گیاهان سرپوشیده به راحتی برطرف شود. هنگام سفر حل می شود

با استفاده از تایمر آبیاری می توانید گلدان خود را در زمان و روز مورد نیاز با توجه به نیاز گل خود تنظیم و به صورت خودکار آبیاری کنید.

این روش آبیاری با این مدل تایمر آبیاری قطره ای به صورت هفتگی، روزانه و ماهانه قابل تنظیم است و می توانید آبیاری دقیق و یکنواخت تمامی گل های خود را داشته باشید و دیگر نگران کمبود وقت یا در خانه نماندن نباشید.

نحوه نصب و راه اندازی تایمر دیجیتال آب خانگی

راه اندازی تایمر دیجیتالی آبیاری قطره ای بسیار آسان است. دارای یک ورودی است که به ورودی آب که معمولاً 1/2 و 3/4 اینچ است وصل می شود و دارای یک خروجی است که مستقیماً به لوله ها می رود.

معمولا تجهیزات لازم برای اتصال مستقیم به چند شناور در نظر گرفته می شود. یعنی بعد از شیر خروجی می توانید مستقیماً برای هر تعداد گلدان که بخواهید یک شیر آبیاری نصب کنید.

این دستگاه با باتری کار می کند. همچنین باتری کمتری مصرف می کند. هر دو مدل می توانند 8 ماه یا بیشتر با دو باتری قلمی 1.5 ولت کار کنند. شیر را وصل کنید.

باتری ها را در محفظه قرار دهید و حالت RUN TIME OFF را خاموش کنید تا زمانی که بعد از 30 ثانیه صدای روشن شدن موتور را بشنوید. اکنون می توانید برنامه مورد نظر را برای شروع تایمر روشن کنید.

توجه: اگر هوا سرد است و احتمال یخ زدن تایمر وجود دارد باید تایمر را بردارید. به طور کلی ویژگی تایمر برای زمستان توصیه نمی شود.

نحوه تنظیم برنامه آبیاری دیجیتال

انواع آنالوگ و دیجیتال از نظر پارامترها متفاوت است. اما به طور کلی هر دو مدل دارای دو ویژگی مهم هستند.

آهسته: به زمان تکرار فرآیند آبیاری اشاره دارد. به عنوان مثال، می توانید فرکانس را در 48 ساعت تنظیم کنید تا هر دو روز یک بار آبیاری شود.

Run Time: مدت زمان آبیاری را نشان می دهد. با آبیاری قطره ای ابتدا باید بررسی کنید و ببینید کدام دوره برای آبیاری گلدان شما مناسب تر است.

برای مثال، ممکن است 10 دقیقه، 5 دقیقه یا کمتر طول بکشد. این بستگی به نوع گلدان شما و برنامه آبیاری آنها دارد.

دکمه بازگشت به بالا