استان ها

کهگیلویه همچنان در رده آخر/ ضعیف ترین شهرستان در جذب اشتغال زایی/توزیع اعتبارات به قدرت چانه زنی مدیران

به گزارش خبرگزاری تیتر اول کهگیلویه: شورای شهر دارا کریمی نژاد در ابتدای جلسه از رهبران خواست تا با حضور به موقع در جلسه اخلاق را رعایت کنند.

فرماندار کهگیلوجه گفت: “اگر مدیر کل بدون اجازه و هماهنگی با استاندار وارد شهر شود ، ما همکاری نخواهیم کرد و اجازه ورود به وی را نداریم.”

وی با انتقاد از برخی رهبران منطقه گفت: “آقایان منطقه ، برای كنترل مراسم عزاداری و عروسی با من تماس نگیرید. شما در منطقه خود همه فن حریف هستید ، پلیس ، دادگستری و دادستان همه در حال كار و اجرای قانون هستند.”
فرماندار کهگیلویه گفت: داروی تهران با داروی دهدشت متفاوت است و تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد زیرا در مراسم ها کنترلی بر پروتکل های بهداشتی وجود ندارد.
وی گفت: “من فرزند این منطقه هستم و مشکلات را می دانم.” فکر نکنیم
کریمی نژاد از کنترل کرونا در شهر به عنوان اولویت شغلی خود نام برد و دومین مسئله اولویت شغلی خود را ایجاد اشتغال در این شهرستان عنوان کرد و گفت: “کهگیلویه در این سال ها از نظر اشتغال زایی ضعیف ترین شهر بوده است.” برنامه ها
وی افزود: با توجه به سالها تجربه کار و برنامه های تفصیلی من می خواهم دفتری را برای جذب فرصت های اشتغال زایی از طریق بخش خصوصی ایجاد کنم.
وی از منطقه دژکوه به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری سوق نام برد و تأکید کرد: در جایی که دژکوه واقع شده است ، هیچ درآمد پایدار دیگری لازم نیست و مورد غفلت قرار می گیرد ، همچنین رهبران خسته و غیرخلاق که برای بازنشستگی به مرکز استان و مرکز مراجعه نکرده اند خودشان
وی توزیع اعتبارات را قدرت چانه زنی مدیران دانست.

46

دکمه بازگشت به بالا