جامعه

لزوم تخصیص اعتبارات به تناسب میزان برخورداری شهرستان ها

استاندار تهران گفت: تخصیص اعتبارات متناسب با برخورداری یا عدم برخورداری شهرها باید ابلاغ شود.

به گزارش تیتر اولمحسن منصوری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران گفت: با توجه به اهمیت تصفیه خانه ها و موضوع آبرسانی و مقاوم سازی شبکه های فاضلاب در استان تهران، اعتبار متمرکز و مطلوبی برای این منظور از سوی رئیس جمهور تامین شد. بازدید کنید. هر چه زودتر این طرح ها را اجرا کنید.

وی افزود: اعطای اعتبارات کشوری و استانی باید در سطح شهرستان ها و با توجه به اینکه هر شهرستان چقدر دارد یا ندارد اعلام شود تا به عدالت اجتماعی نزدیک شود.

استاندار تهران تاکید کرد: مردم نسبت به طرح های اجرایی تردید زیادی نداشته باشند و یا در روند اجرای این طرح با مشکلات زیادی مواجه شوند که زندگی آنها را مختل کند.

منصوری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی افراد جویای کار گفت: موضوع کلیدی در اشتغال زایی تکمیل چرخه آموزش و توانمندسازی و به دنبال آن پرداخت اعتبار و حمایت مالی است که در این صورت ایجاد اعتبار باعث ایجاد ثروت می شود. “

به گزارش تیتر اول، در بخشی دیگر از این نشست علاءالدین آزوجی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز گفت: کارگروه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران تشکیل و در این کار به موضوعات توسعه ای پرداخته شد. گروه. برد امن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه در خصوص توسعه شهر ملارد، مسائل و چالش های پارک فناوری پردیس و توزیع قطعه پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تبصره 18 بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا