جامعه

کشور در مواجهه با تحریم و دشمنی غداران عالم قرار دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای دادگستری و قضات کرمان با بیان اینکه اگر انسان هدف خود را خداوند متعال قرار دهد، گفت: متناسب با خلوص و نکات ظریف نیات او خواهد بود که در زوایای ذهن است، قلب و روح انسان است و به او توجه می کند، افزود: در قلعه ای می نشینیم و ادعا می کنیم که ما میخواهیم. جامعه ای را که در قدیم بود اصلاح کنید. عالیم اسمش عدالته می توان و امروز به آن عدالت می گویند.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی نیازمند کار جهادی است و با وجود مشکلات موجود از جمله کمبود نیروی انسانی، کمبود فضای فیزیکی و … در زمینه انجام ماموریت های خود باید رزمنده بیایید تلاش کنیم

وی خاطرنشان کرد: اگر از ظلم ظالم حمایت کنیم و از حقوق مظلوم دفاع نکنیم ضررهای دنیوی و آتی را در پی خواهد داشت. نشان داد: همیشه باید خود را در پیشگاه خداوند بدانیم و متوجه باشیم که ناظری صالح مراقب ماست.

دادستان کل کشور نشان داد: کشوری که با تحریم و خصومت مواجه است خائنان این درست است زیرا آنها ایران قوی نمی خواهند و ایران تحقیر شده می خواهند و برای اینکه ایران تحقیر نشود باید مقاومت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری تصریح کرد: مسئولیت کار در دستگاه قضایی سنگین است و در این زمینه باید برای رضای خدا تلاش کرد.

وی از زحمات قضات دادگستری استان کرمان قدردانی کرد و ادامه داد: برای شما در عدالت خواهی و مسیر پرخطری که در آن قرار دارید آرزوی موفقیت و موفقیت دارم.

دکمه بازگشت به بالا