ورزش و نشاط

جذب بازیکنان با نظر قربان بردیف/ تراکتور اهداف بزرگی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا زنوزی متلک عصر امروز در مراسم معارفه کربان. بردیف به اعضای خدمه تراکتور اعلام کرد: رفقا کارکنان فنی و از بازیکنان جدید استقبال کنیم. تراکتور یکی از باشگاه های بزرگ و یک متعصب ایران و آسیا

او ادامه داد: مطابق با طبق سوابق، آقای بردیف در فوتبال اروپا و روسیه این افتخار را داریم که پیشنهاد همکاری تراکتورسازی را بپذیریم. خوشبختانه مطابق با با تشکر از سالها دوستی با من و زحمات آقایان خطیر و سهرابی بردیف اومد سمت تراکتور و خواست خدا ما از خدمات آنها برای سالهای طولانی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: آقای نتایج تیم های مدیریت شده بردیف برای همه روشن است و نیازی به تعریف و تمجید از ما نیست. شکست بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کوچکی نبود و این موفقیت از دست رفته است سخاوت آن را دوست دارم بردیف ظاهر می شود از آقای بردیف و همکارانش برای قبول پیشنهاد تراکتورسازی.

خطاب به زنوری بردیف، گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و هواداران از شما انتظار زیادی دارند. ما می دانیم که شما یک فرد بزرگ و یک شغل عالی هستید مردان بزرگ آنها دارند انجام می دهند.

وی ادامه داد: از همه اعضای باشگاه می خواهم برای رسیدن به هدف بزرگ تراکتور که قهرمانی در لیگ برتر است دلسوز و متحد باشند. ممکن است.

مالک باشگاه تراکتورسازی خبرهای خوبی برای هواداران دارد و گفت: آقای بردیف همه بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می کند و به او قول دادم هر بازیکنی را که بخواهند و اگر خودش بخواهد می آوریم. گفتگو با سه بازیکن خارجی که آقای بردیف این کار در حال انجام است و تا چند روز آینده تکمیل می شود، یک خارجی دیگر نیز در مرحله انتخابی است.

وی با اشاره به اینکه این تیم تا زمان برگزاری اردو با بازیکنان جدید تکمیل می شود، گفت: مذاکرات با چند بازیکن داخلی ادامه دارد. خواست خدا به توافق برسند و امسال موفق شوند.

زنوزی با بیان اینکه تراکتورسازی پس از قهرمانی در جام حذفی به دلایلی به کما رفت، خاطرنشان کرد: به هواداران گفتم که تراکتورسازی به روزهای خوب خود بازگشته است و انتظار دارم هم تیمی هایم به من به عنوان یک هوادار احترام بگذارند و همه هواداران را خوشحال کنند. .

وی تاکید کرد که آقای بردیف او مرد بزرگی است، تصریح کرد: روز به روز به این نتیجه می رسم که هنوز شخصیت بزرگ او را به طور کامل درک نکرده ام. شخصیت بزرگی از لحاظ اخلاق و منش وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است.

مالک باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: امیدوارم همه به هدفمان برسیم و باعث خوشحالی هواداران شویم. راضی بودن یعنی توانستن و در زندگی شخصی به هر آنچه از خدا خواسته ام رسیده ام. اما نباید فراموش کرد که برای رسیدن به اهداف باید تلاش کرد.

وی در پایان تاکید کرد: آقای بردیف آنها ترکمن و ترک تبار هستند، امیدوارم ترک ها را به هدفشان که قهرمانی است برسانند.

دکمه بازگشت به بالا