ورزش و نشاط

کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل‌وانقالات در انتظار پرسپولیس است

آفتاب نیوز:

سوال برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به یکی از بزرگترین چالش هایی که پرسپولیس با آن روبرو است تبدیل شده است.

طبق حکم فیفا ، به پرسپولیس 1.55 میلیون دلار جریمه شده و نرخ سود پنج درصدی نیز به مالیات 20 هزار فرانک سوئیس اضافه شده است.

بعد از عزیمت برانکو ، پرسپولیس بارها خواستار دیدار در ترکیه و کرواسی برای دستیابی به توافق شد اما هیچ یک از این جلسات موفقیت آمیز نبوده است.

در مصاحبه با ایرنا ، دارو بویچ ، وكیل برانكو اظهار داشت: مهلت باشگاه برای پرداخت کادر فنی قبلی امروز (دوشنبه) منقضی شده است.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: “فیفا حكم خود را در این مورد صادر كرده است و هیچ ابهامی وجود ندارد.” ما منتظر ماندیم تا پرسپولیس وقتی آن را به باشگاه دادیم قول را حفظ كنیم ، اما امروز مهلت پرداخت اضافه كار آنها تمام شده است.

بوسيك در اظهارنظر درباره ديدارهاي بين او و وكلاي پرسپوليس ، افزود: آنها فقط يك چيز را مي خواستند و آن يك تخفيف اساسي و اساسي بود. مشكلي كه برانكو نتوانست آن را بپذيرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این صحیح است که این باشگاه در یک جلسه ترک درخواست عفو کامل کرده است ، گفت: “این جالب و واقعی است.

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس درباره میزان حکم این باشگاه و زمان پرداخت آن توضیح داد: “این مبلغ یک موضوع خصوصی است و من نمی توانم چیزی در مورد آن فاش کنم ، اما باشگاه پرسپولیس موظف بود این پول را در 5 آوریل (17 آوریل) پرداخت کند. “

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس بعد از رای فیفا هنوز از شما سؤال خواهد کرد یا خیر ، افزود: بله ، آنها تخفیف بزرگی را درخواست کردند که پذیرفته نشد ، اما در واقع به نظر برانکو ، ما یک ماه دیگر به پرسپولیس دادیم تا آنچه را که می خواستند انجام دهد. باید انجام شود ” اما این اتفاق نیفتاد و این تاریخ امروز به پایان رسیده است.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم تحقق تعهدات پرسپولیس ، فیفا از پرسپولیس چه انتظاری خواهد داشت؟ وی توضیح داد: اگر کمیته انضباطی فیفا مطابق با کد پرونده اقدامات لازم را انجام دهد. این پرونده شامل چندین مجازات انضباطی ، کسر امتیاز ، تعطیلی سه پنجره نقل و انتقالات و حتی ممنوعیت شرکت در عرصه های بین المللی است. اما کمیته انضباطی فیفا تصمیمات لازم را می گیرد و ما منتظر تصمیم آنها هستیم.

دکمه بازگشت به بالا