ورزش و نشاط

رسول پناه پرسپولیس را محکوم کرد

به گزارش شفاف، آخرین آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صادر شد. آرای صادره به شرح زیر است:

با توجه به شکایت مهدی رسول پناه از باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر درخواست بیست و چهار میلیارد روبل به همراه غرامت دیرکرد، کمیته وضعیت بازیکنان با بخشی از درخواست بیست و دو نفر از متقاضیان موافقت کرد. میلیارد و یکصد و شصت میلیون ریال.به باشگاه وام داده بود، دستور عدم شنوایی صادر کرد. باشگاه پرسپولیس به پرداخت ششصد و بیست میلیون روبل بابت اصل دعوی و پرداخت هزینه دادرسی محکوم شد.

در پی شکایت محمد بائوج رضایی از باشگاه سایپا، سایپا به پرداخت مبلغ و هزینه دادرسی 2 میلیارد و 500 میلیون روپیه محکوم شد.

با توجه به شکایت فرشاد سالاروند از باشگاه مس رفسنجان مبنی بر مطالبه هفتصد و هشتاد میلیون ریال، باشگاه مس به پرداخت ششصد و بیست و یک میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

عباس محمدیان از باشگاه ماشین سازی تبریز برای دریافت پول شکایت کرد اما کمیته وضعیت بازیکنان این اقدام را رد کرد.

با شکایت مهرداد طهماسبی از باشگاه شمس آذر قزوین (بادران سابق، تهران) مبنی بر مطالبه یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت مبالغ مورد نیاز و هزینه دادرسی محکوم شد.

شکایت حمید جوکار از باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل مطالبه هشتصد و هفتاد میلیون ریال در این باشگاه، وی را به چهارصد و پنجاه و سه میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم کرد.

محسن آقایی از باشگاه خیبر خرم آباد شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت کل مبلغ یکصد و پنجاه و سه میلیون و هشتصد هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شده است.

هادی ریش اصفهانی از باشگاه شهرداری ماهشهر به دلیل مطالبه مبلغ چهارصد و بیست میلیون ریالی که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تصمیم گرفته بود به این باشگاه پرداخت کند، شکایت کرد.

باشگاه ملوان بوشهر از سبحان فالح و باشگاه پارس جنوبی به دلیل فسخ غیرموجه یک طرفه شکایت کرد و کمیته شکایت متقاضی را رد و این اقدام را رد کرد.

دکمه بازگشت به بالا