ورزش و نشاط

دشت 3 امتیاز به یاد انصاریان/ سیدجلال، پرسپولیس را مدعی کرد

به گفته Born؛ در آغاز هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم تراکتور از ساعت 15:00 امروز در تهران ورزشگاه “یادگار امام” (ره) میزبان “پرسپولیس” تهران بود.

دفاع میانی تیم میهمان باید در پاك كردن پاس به FC مشكلی نداشته باشد ، اما تیم FC موفق به جمع كردن آنها شد و با شوت اندكی از دروازه بان عبور كرد تا تیمش برتری داشته باشد. با این وجود تراکتور رد با پاس های عمیق و کوتاه سعی در ایجاد گل داشت اما بدون موفقیت. در دقیقهی 16 بازی هستیم که پرسپولیس از سمت چپ نفوذ میکنیم و با یک نفوذ به سمت چپ نفوذ کرد ، اما تمرکز خود رو نداشت و توپ رو از کنار دروازه به بیرون زد. در 15 دقیقه دوم مسابقه ، هر دو تیم سعی در گلزنی نکردند ، اما با این وجود یک یا دو موقعیت ثابت در پرسپولیس ایجاد شد و پرتاب بازیکنان پرسپولیس بدون به خطر انداختن دروازه تراکتور به اوت رفت.

در دقيقه 30 بازي Masouds Šojaei با يك ضربه آزاد انتظار داشتنی تقريباً تيم ميزبان رو به گل برتری می داد ، اما Hameds Laks تیم مهمان به این توپ حمله می کرد و توپ رو به گل می رسيد. در دقيقه 35 بازي، Mohameds Abasadehs با يك شوت از سمت چپ يك تيم مو تا زدن گل برتری براي تيم پرسپوليس فاصله داشت. در دقیقه 39 بازی ، Ehsans Hajousafi از تیم پرسپولیس با یک ضربه سر سریع یک حریف رو داور میکنه ، و داور سریعاً او رو اخراج میکنه. بعد از پایان نیمه اول و بدون تساوی اتفاق خاصی رخ نداد.

700

حریفان تراکتور می دانند که باید مراقب سرعت Okeše Hamzavi باشند ، اما فرار کمی کرد اما او در دقیقه 49 از خط دفاع عبور کرد. چهار دقیقه بعد پرسپولیس شوت کرد. احمد نوراللهی از حدود 35 متری تراکتور و ضربه زدن به آن ، کاری کرد که نتواند کاری کند ، غوطه ور شود و منحرف شود ، اما همه کار به پایان رسید.

بعد از این گل پرسپولیس این فرصت را پیدا کرد که دوباره دروازه “تراکتور” را باز کند. در دقیقه 64 احسانی پهلوان ها با دروازه بان “تراکتور” تک به تک شد اما این خبر توپ را به گوشه گوشه به پهلوانام فرستاد. 73 دقیقه از بازی اخباری پخش شده بود و تیم میزبان یک پنالتی گرفت. بعد از 79 دقیقه از شروع مسابقه ، یک چارچوب سریع و موفق در پی یک ضربه از کنار محوطه جریمه نوراللهی ممکن است به یک گل دیگر برای Traktor منجر شود. اخباری همچنین در دقیقه 5 + 90 وضعیت پرسپول را تک به تک مسدود کرد و سرانجام این 3 امتیاز مهم به حساب دانش آموزان جهجا گل محمدی واریز شد.

قاضی: سیدمهدی سید‌علی

کمک می کند: محمدرضا ابوالفضلی و مهدی علیقدار

کارت زرد: میلاد فخرالدینی – اکبر ایمانی و محمد قادری از تراکتور – سعید آقایی و حامد لک از پرسپولیس

ترکیب تراکتور: در محمدرضا اخباری ، محمدرضا خانزاده ، وفا هخامن ، میثم تیموری ، اکبر ایمانی ، میلاد فخرالدینی ، احسان حاجوسفی (89-امین اسدی) ، مسعود شجاعی ، مهدی تیکداد ، 87-محمد گادادهاداده)

سرمربی: مسعود شجاعی

ترکیب تخت جمشید: حامد لکس ، سجد جلال حسینی ، کمال کامبیاب نیا ، مهدی شیری ، سعید آقایی ، میلاد سرلک ، احمد نوراللهی ، سیامک نعمتی (2 + 90-محمد مهدی مهدی خانی) ، وحید امیری ، احسان پهلوان و مهدی آلدی (68 امید)

سرمربی: جهجا گل محمدی

دکمه بازگشت به بالا