ورزش و نشاط

پرسپولیس پیگیر شکایت از شجاع خلیل زاده

یک خبرگزاری تیتر اول گزارش می دهد که جدایی شجاع هلیل زاده از پرسپولیس و حضور مدافع وسط در لیگ قطر پس از پایان فصل دوم همچنان در این باشگاه در حال بررسی و بررسی است. باشگاه پرسپولیس پس از شایعات در ساعات اخیر این بیانیه را اعلام کرد.

با توجه به اینکه توضیحات رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در نشست خبری دیروز منجر به سوء تفاهماتی شد که در برخی موارد تحلیل های نادرستی را در پی داشت، توضیحات تکمیلی در مورد موضوع شویا هلیل زاده برای روشن شدن افکار عمومی موضوع. طرفداران و رسانه ارائه شده است.

موضوعی که در این پرونده از سوی آقای سید مجید صدری مطرح شد به هیچ وجه منکر موضوع نشد و اینطور نیست که باشگاه پرسپولیس در صورت عدم دستیابی به آنچه که مقتضی است موضوع را در دادگاه پیگیری کند. در دادگاه فیفا و قضات ورزشی. ضمناً پرونده کاملی از اسناد و فاکتورها در این خصوص تهیه شده است. این به این دلیل است که اگر تماس‌های شما سازنده نیستند، وقت خود را برای ثبت و ثبت شکایت تلف نکنید.

البته همانطور که گفته شد مزیت واقعی باشگاه این است که به جای صرف وقت، هزینه و انرژی برای ثبت شکایت، ابتدا باید امکان مذاکره و توافقات حضوری را در نظر گرفت. البته حساسیت هواداران نسبت به این موضوع که گاه با اندوه عمیق و حتی عصبانیت از اتفاقات رخ داده همراه است، برای باشگاه واضح و قابل احترام است و همانطور که اعلام شد حق و حقوق باشگاه را از دست نخواهیم داد. البته این روند باید از قبل انجام می شد که ما انجام ندادیم.

در هر صورت امیدواریم انگیزه مثبتی برای انعقاد یک توافق دوجانبه دریافت کنیم، اما اگر این اتفاق نیفتد و حسن نیت پرسپولیس مشخص شود، هواداران با توجه به آمادگی پرسپولیس مطمئن باشند که به سرعت به این شکایت رسیدگی خواهد شد. پرونده و صورت حساب البته برای جلوگیری از اتلاف سرمایه باشگاه، جلسه ای بین اعضای حقوقی و بین المللی در این خصوص برگزار می شود تا ظرفیت پرونده رای گیری به نفع پرسپولیس بررسی شود تا از دست ندهیم. نقطه. .

دکمه بازگشت به بالا