فرهنگ و هنر

«کرونا در آیینه سواد رسانه‌ای و علوم شناختی» منتشر شد

کتاب “کرونا در آینه سواد رسانه ای و علوم شناختی” معصومه نصیری منتشر شده است.

این کتاب می گوید: “ما در عصر تاج و تخت قرار گرفته ایم و دنیای پس از تاجگذاری ، با الگوی” قرن دهم “و” پنجاه سال جهش “از طریق کتاب و تجزیه و تحلیل ، در انتظار ما است.” ظهور رسانه ها. پارادایمهای جدید ایجاد شده توسط این تحولات همچنین نقش رسانه را به عنوان یک دست مؤثر و غیرقابل انکار امروز و آینده برجسته می کند ، بدین معنی که شناخت دقیق از کارکردها و کاربردهای رسانه یک ضرورت ضروری و قطعی است.

رسانه به معنای همه جانبه خود ، دیگر فقط خبرچین و تبلیغ کننده نیست. در این زمینه ، رسانه ها آموزش می دهند ، اقتصاد قرنطینه را هدایت می کنند ، امید ایجاد می کنند ، اطلاعات غلط را خنثی می کنند و یک تعهد کلی برای تغییر ایجاد می کنند. رسانه های امروزی ، به عنوان یک معمای استراتژیک تغییر جهانی ، می توانند نظم و امنیت را سازماندهی یا مختل کنند. این می تواند به بینندگان یا بینندگان کمک کند. اما هرچه هست ، رسانه ها با تمام ویژگی های مدرن خود ، توانسته اند جهان را از مرحله بحران به سمت یادگیری کلی نحوه برخورد با وضعیت بحران و به اشتراک گذاری تجربیات در خارج از کشور سوق دهند.

این کتاب به بررسی نقش رسانه در مواقع بحرانی ، رقابت بین رسانه های مردمی و رسانه های اجتماعی ، نقش رسانه در حمایت از مخاطبان در مواقع بحرانی ، تأثیر اخبار و شناخت عروق ویروس کرونا ، شایعات منحرف در خط مقدم می پردازد. شهرهای پس از کلان ، هوشمند و پس از کلان ، نمای فناوری در جهان پس از کلان و غیره.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا