فرهنگ و هنر

«فلسفه­ نوشتن» منتشر شد – تیتر اول

کتاب فلسفه نوشتن توسط جیمز دیلی ویراستاری و ترجمه ماهان سیارمانس منتشر شد.

به گزارش تیتر اول، این کتاب توسط انتشارات دعوت معاصر در قالب یک کارگاه نویسندگی در 360 صفحه به تعداد 108 هزار چاپ شده است.

در مقدمه ناشر کتاب «فلسفه نویسندگی» آمده است: این کتاب حاوی متن های متنوعی از نویسندگان صاحب نام است که هر یک در فنون نگارش و شیوه های نوشتن رمان و داستان تجربه دارند. از مقالات و یادداشت ها نویسندگان رابرت لوئیس استیونسون، جویس کارول اوتس، کرت فونگات، مارگارت آتوو، ریموند کارور، سینکلر لوئیس، ریموند چندلر، جوزف کنراد، ولس استگنر، ادگار آلن پو، جان ایروینگ، مارک تواین، هنری ویلا کاتر ذکر شده هستند.

این مجموعه کتابی کاربردی است که توضیحاتی کاربردی و معنوی از دنیای هنر نویسندگی نویسندگان معاصر و کلاسیک ارائه می دهد. این مقالات با تمرکز بر ایده ها و تمرین های هنری، حاوی تاملات، پیشنهادات و انتقادات شخصی است و هر نویسنده بر اساس تجربه خود به یکی از مهم ترین موضوعات در زمینه نویسندگی می پردازد. همانطور که در مقدمه این کتاب خواندیم، جیمز دیلی، نویسنده و ویراستار کتاب، از ما انتظار دارد که “کتاب را به گونه ای بخوانیم که گویی با یک دوست قدیمی صحبت می کنید. طوری نباشید که آنها برای شما سخنرانی می کنند، اما سعی کنید از اشتباهات این نویسندگان درس بگیرید و به هشدارهای آنها توجه کنید و به دنبال روشنگری در فلسفه های آنها باشید. اینجا).» به عنوان یک نویسنده، راه را اشتباه رفته‌اید، اما اگر فکر می‌کنید استعداد نویسندگی دارید و هنوز آن را انجام نداده‌اید، محیط مناسبی را برای آن پیدا کنید، این کتاب راه‌حل را به شما می‌دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا